اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 و 22 آذرماه انجام می‌شود

برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در همدان

معاون اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در تاریخ 21 و 22 آذر ماه در همدان با شرکت 3 هزار و 592 نفر در سه رشته خبر داد.

برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان، ناصر خاکی‌زاده اظهار داشت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان روز پنجشنبه و جمعه 21 و 22 آذرماه به صورت سراسری در تمام مراکز استان‌ها برای سه دسته از داوطلبان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون‌ها شامل آزمون ورود مهندسان پایه سه، کاردان‌های فنی ساختمان و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی است.

معاون اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها 3 هزار و 592 نفر در سه رشته هستند، گفت: از این تعداد 627 نفر خانم و 2 هزار و 968 نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: 3 هزار و 475 نفر از شرکت‌کنندگان مهندس، 84 نفر کاردان و 33 نفر نیز شامل معماران تجربی است.

خاکی‌زاده بیان داشت:‌ شرکت‌کنندگان در رشته‌های اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان شامل عمران، معماری، نقشه‌برداری، شهرسازی، برق، مکانیک و ترافیک شرکت می‌کنند که کاردان‌های ساختمان رشته ترافیک را ندارند.

وی یادآور شد: امسال برای مهندسان ورود به پایه سه معماری و عمران در بخش اجرا (مجری ذیصلاح) نیز آزمون برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با بیان اینکه داشتن کارت عضویت و کارت ورود به جلسه برای داوطلبان الزامی است، افزود: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به آزمون را از تاریخ 17 آذر ماه از طریق سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.inbr.ir دریافت کنند.

وی اضافه کرد:‌ محل آزمون‌ها برای مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در دانشکده علوم دانشگاه بوعلی سینا واقع در مقابل پارک مردم و زمان آزمون نیز پنجشنبه 21 آذر ماه صبح ساعت 8 و 30 دقیقه و بعد از ظهر نیز 14 و 30 دقیقه است.

خاکی‌زاده اظهار داشت: آزمون رشته معماری در بخش طراحی نیز روز جمعه 22 آذر ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح به صورت یکسره تا عصر در دانشگاه آزاد واقع در شهرک شهید مدنی (حسن‌آباد) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید یک ساعت قبل از آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند، گفت: آزمون به صورت کتاب باز برگزار شده و شرکت‌کنندگانی که حد نصاب تعیین شده در داخل دفترچه‌ها را کسب کنند قبول می‌شوند.

معاون اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها عضو نظام مهندسی بوده و این آزمون در راستای اعطای پروانه اشتغال و مجوز فعالیت در زمینه شغلی آنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89006/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول