اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 و 22 آذرماه امسال

آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی پایه 1 و 2 و 3 در تاریخ 21 و 22 آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، مسعود سفیدگران اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی در تاریخ 21 و 22 آذرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تعداد هزار و 353 نفر شامل هزار و 143 مرد و 210 زن در آزمون حرفه‌ای مهندسان، 63 نفر شامل 59 مرد و چهار زن در آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان و چهار مرد در آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این رابطه گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 17 آذرماه از طریق سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی برای داوطلبان قابل دریافت است.

هادی طالب‌زاده تصریح کرد: به منظور رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه، لازم است داوطلبان از طریق مراجعه به باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 20 و 21 آذرماه در ساعات 8 تا 12 و 13 تا 17 مراجعه کرده و نسبت به اصلاح کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به شخصی‌سازی شدن دفترچه سوالات و پاسخنامه‌های آزمون و برگزاری آزمون به صورت تستی برای تمامی رشته‌ها گفت: داوطلبان باید نسبت به اخذ کارت عضویت معتبر از سازمان نظام مهندسی اقدام کنند.

طالب‌زاده تصریح کرد: آزمون‌های فوق به صورت کتاب باز بوده و داوطلبان اجازه استفاده از ماشین حساب، کتاب و جزوه‌های همراه را دارند ولی اجازه رد و بدل کردن کتاب و جزوه و هر وسیله دیگری را ندارند.

انتهای پیام/63002/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول