اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

نصب دوربین‌های نظارتی در راه‌های آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: به منظور کنترل هر چه بهتر راه‌های استان 23 دوربین‌ نظارت تصویری در برخی از نقاط خاص آذربایجان غربی نصب شده است.

نصب دوربین‌های نظارتی در راه‌های آذربایجان غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به وجود راهدارخانه در جاده‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: در مجموع 49 راهدارخانه که 44 واحد از آن‌ها ثابت و پنج واحد دیگر سیار هستند در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در راهدارخانه‌ها، تصریح کرد: شرایط اسکان موقت در راهدارخانه‌های آذربایجان غربی فراهم است و همچنین رانندگانی که در جاده‌ها به دلیل شرایط نامساعد گرفتار می‌شوند می‌توانند در این مکان‌ها استراحت کرده و مواد غذایی دریافت کنند.

محبت‌خواه به تعداد افراد مستقر در راه‌های آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: 620 نفر در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به ذخیره نمک و ماسه در انبارهای راهدارخانه‌های استان، افزود: نمک و ماسه به میزان کافی در راهدارخانه‌ها موجود است و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه 483 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در راه‌های آذربایجان غربی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ابراز داشت: اکیپ‌های راهداری و اکیپ‌های گشت مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند.

محبت‌خواه از نظارت تصویری گردنه‌ها و مناطق خاص آذربایجان غربی خبر داد و یادآور شد: به منظور کنترل هر چه بهتر راه‌های استان 23 دوربین‌ نظارت تصویری در برخی از نقاط خاص آذربایجان غربی نصب شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول