اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

استان البرز فاقد زیرساخت‌های مناسب شهری است

استاندار البرز با تأکید بر اینکه استان فاقد زیرساخت‌های شهری است،‌ گفت: لازم است علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها برای زیباتر کردن چهره شهر نیز گام برداریم.

استان البرز فاقد زیرساخت‌های مناسب شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه استانداری البرز، سیدطاهر طاهری در ادامه بر ضرورت به‌کارگیری المان‌های شهری در استان البرز تأکید کرد و گفت: البرز به لحاظ قرار گرفتن در مسیر 13 استان کشور لازم است تا چهره زیباتری را در مسیرهای ورودی و خروجی خود داشته باشد.

وی افزود: وجود جاذبه‌های گردشگری طبیعی، موقعیت استراتژیک اقتصادی با استقرار صنایع و کارخانجات متعدد و حضور رنگین‌کمانی از فرهنگ‌ها سبب شده است که استان البرز کانون تردد و توجه مسافرانی باشد که هر روز از این شاهراه مواصلاتی عبور می‌کنند.

استاندار البرز تردد خیل قابل توجهی از مسافران به این استان در کنار نیاز شهروندان البرز به داشتن شهری زیبا را مهم‌ترین دلیل و ضرورت توجه به مقوله زیباسازی شهری دانست و افزود: در طول سال‌های اخیر به تناسب گسترش جمعیت در این استان زیرساخت‌های مناسب در حوزه شهری ایجاد نشده است و در کنار فقدان بسترهای مناسب شهری آن‌گونه که نیاز این استان بوده زیباسازی شهر مورد توجه و نگاه متولیان امر قرار نگرفته است.

طاهری تأکید کرد: در این راستا شهرداری‌های دوازده‌گانه کرج و همچنین شهرداری‌های سایر شهرهای استان باید با ارائه طرح‌های مختلف در حوزه زیباسازی شهری مناطق گام بردارند.

نماینده عالی دولت در استان البرز تصریح کرد: به‌کارگیری المان‌های شهری در جای جای این نقطه از استان می‌تواند زمینه‌ساز زیباسازی شهری باشد.

طاهری گفت: در این راستا با خلق نقاشی‌های دیواری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنرمندان استان، نورپردازی‌های بدیع در نقاط مختلف شهری، توسعه فضاهای سبز، معرفی نقاط مختلف از طریق تعبیه تابلوهای شهری و ... می‌توان نقشی از رنگ‌ها بر چهره البرز گستراند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول