اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد

کمک 86 میلیونی خیران خراسان شمالی به تحصیل مددجویان دانشجو و دانش‌آموز

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: نیکوکاران استان در سال جاری مبلغی بالغ بر 86 میلیون و 898 ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به تحصیل مددجویان محصل کمک کردند.

کمک 86 میلیونی خیران خراسان شمالی به تحصیل مددجویان دانشجو و دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی اظهار کرد: نیکوکاران مجمع مشکات به هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: این نیکوکاران با عضویت در این مجمع کمک‌های خود را با توجه به توانایی و نوع خدمات خود به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ارائه می‌دهند تا از این طریق بتوانند جوانان محروم مستعد تحصیل را به سمت بالندگی و کسب علم هدایت کنند.

اکبریانی گفت: در حال حاضر حدود 8 هزار و 500 دانش‌آموز و یک‌هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد است که آنان علاوه بر بهره‌مندی از خدمات تحصیلی کمیته امداد از کمک هزینه تحصیلی نیکوکاران مذکور نیز برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی امسال نیکوکاران مذکور مبلغی بالغ بر 86 میلیون و 898 ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به تحصیل مددجویان محصل کمک کردند، افزود:‌ در واقع خیران با عضویت در این مجمع کمک‌های خود را به صورت مشخص و هدفمند به محرومان ارائه می‌دهند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تصریح کرد: خیران مجمع مشکات می‌توانند افراد دیگر را برای مشارکت در این مجمع جذب کنند.

وی یکی از برنامه‌های مهم این نهاد را تشکیل مجامع خیران محسنین عنوان کرد و گفت: هر یک از خیران استان با عضویت در این مجمع که این مجمع خود در قالب 6 طرح عطیه، کوثر، رضوان، مشکات، مائون و شفا طراحی شده به رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت این نهاد با توجه به نیاز سنجی که توسط سیستم گسترده مددکاری و مراکز نیکوکاری محله امداد صورت گرفته می‌پردازند.

اکبریانی با تاکید بر اینکه تجربه ثابت کرده است که انجام شدن کارها به دست خود مردم موفقیت‌آمیز بوده است، افزود: به همین منظور هر یک از شهروندان می‌توانند برای همکاری در زمینه‌های مختلف و متناسب با نیاز سنجی که کمیته امداد برای رفع نیاز محرومان واقعی جامعه انجام داده به عضو مجامع محسنین در آیند و ضمن برخورداری از ثواب اخروی برای رفع نیاز محرومان کوشش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجامع محسنین علاوه بر جذب کمک‌های نقدی نیکوکاران نسبت به برآورد نیازهای نقدی از قبیل پوشاک و کفش دانش‌آموزان و نیازمندان پرداخته و با تأمین این نیازمندی‌ها به ایجاد فضای مناسب برای تحصیل علم و دانش و پرورش استعداد‌های نهفته در میان جوانان محروم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول