اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گمرک پیرانشهر اعلام کرد

افزایش وزن کالاهای صادراتی از گمرک پیرانشهر

مدیر گمرک پیرانشهر گفت: وزن کالاهای صادر شده از گمرک پیرانشهر در هشت ماه سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش وزن کالاهای صادراتی از گمرک پیرانشهر

نادر انصاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی هشت ماه سال‌جاری 546 هزار و 703 تن کالا به ارزش 139 میلیون و 353 هزار و 939 دلار از گمرک پیرانشهر صادر شده است.

وی به صادرات کالا از گمرک پیرانشهر در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت 363 هزار و 227 تن کالا از این گمرک صادر شد.

انصاریان با اشاره به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک پیرانشهر در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش ارزی این کالاها 150 میلیون و 250 هزار و 520 دلار گزارش شده است.

مدیر گمرک پیرانشهر با اشاره به افزایش وزن صادرات کالا از گمرک پیرانشهر، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش یافته است.

وی به کاهش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک پیرانشهر اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه سال‌جاری ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این گمرک نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است.

انصاریان اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از گمرک پیرانشهر در هشت ماه امسال 255 دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول