اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرک‌های صنعتی بوشهر مطرح کرد

ضرورت کنترل کیفیت و سلامت مواد اولیه غذایی

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: با روند توسعه واحدهای تولیدی صنایع غذایی و آشامیدنی و افزایش میزان تولید این گروه از محصولات در کشور و افزایش میزان واردات کنترل کیفیت و سلامت مواد اولیه مهم خواهد بود.

ضرورت کنترل کیفیت و سلامت مواد اولیه غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین خزان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تفاهم صورت گرفته بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل استاندارد، دوازدهمین دوره آموزشی مشترک به مدت دو روز در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی بوشهر در زمینه صحه‌گذاری روش‌های آزمون با همکاری مرکز آموزش تحقیقات صنعتی ایران برگزار شد.

خزان افزود: در این دوره که برای واحدهای صنعتی استان به صورت رایگان برگزار شد مباحثی نظیر کاربرد عدم قطعیت در اندازه‌گیری، بررسی فرایندهای اندازه‌گیری، واژه‌ها و اصطلاحات اندازه‌گیری، صحه‌گذاری روش‌ها و تضمین کیفیت نتایج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون، با روند توسعه واحدهای تولیدی صنایع غذایی و آشامیدنی و افزایش میزان تولید این گروه از محصولات در کشور از یک سو و افزایش میزان واردات از کشورهای مختلف با شاخص‌ها و استانداردهای کیفی و ایمنی متفاوت، ضرورت کنترل کیفیت و سلامت مواد اولیه و محصولات بیش از پیش حائز اهمیت است.

این مقام مسئول آموزش واحدهای صنعتی را از برنامه‎‌‎های شرکت شهرک‌های صنعتی ذکر کرد و یادآور شد: این شرکت در 9 ماهه سال‌جاری تاکنون 11 دوره آموزش برگزار کرده است که طی آن 408 نفر به مدت 5 هزار و 379 نفر ساعت آموزش‌هایی نظیر نظام آراستگی محیط کار، تشریح الزامات iso9001، ارتباط موثر، انبارداری، تولید بدون نقص و کاهش ضایعات، ایمنی و بهداشت، مدیریت جامع تولید و برداشت محصول خرما و دوره‌های مرتبط با استاندارد را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/66006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول