اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تماشاگران آملی نقره‌داغ شدند

3 دیدار بدون تماشاگر سهم کاله از حواشی دیدار مقابل سایپا

پس از برگزاری آخرین جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال سه دیدار بدون تماشاگر و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی حاصل تصمیمات راجع به حواشی دیدار دو تیم کاله و متین بود.

3 دیدار بدون تماشاگر سهم کاله از حواشی دیدار مقابل سایپا

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین کاله مازندران و متین ورامین که دهم آذرماه برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد با حواشی همراه بود.

فحاشی تماشاگران آملی و حرکت زشت و تحریک‌ کننده میرسعید معروف بازیکن ملی‌پوش والیبال کشورمان زمینه‌ساز این حواشی و تنش بود.

در آخرین جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که راجع به این مسئله با حضور محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون، علی فرخی و مهین انصاری رئیس و دبیر کمیته انضباطی، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، سعید درخشنده ناظر مسابقه و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد پس از قرائت گزارش ناظر و ارائه توضیحات، طرفین درباره مسائل به وجود آمده به بحث پرداختند.

در پایان این تصمیم‌گیری‌ها بازیکنان و تماشاگران کاله نقره داغ شدند و در سه بازی خانگی باید بدون حضور تماشاگران به میدان بروند.

جریمه نقدی 100 میلیون ریالی نیز دیگر محکومیت کاله‌ای‌ها بود.

از دیگر نکات جالب توجه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نادیده گرفتن حرکت زشت، زننده و تحریک‌آمیز میرسعید معروف پاسور ملی‌پوش والیبال متین بود، حرکت این بازیکن سبب ایجاد تنش و عامل تحریک هواداران کاله در پایان بازی بود که از دید همگان پنهان ماند.

کاله مازندران نخستین دیدار بدون تماشاگر خود را در هفته ششم لیگ برتر مقابل سایپای البرز انجام داده و به راحتی با نتیجه سه بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت.

این تیم باید دیدارهای آینده خود مقابل میزان خراسان رضوی و شهرداری زاهدان را نیز در آمل بدون حضور تماشاگر برگزار کرده و از حمایت آملی‌ها به دور باشد.

فدراسیون والیبال و کمیته انضباطی در جدیدترین تصمیم خود تدابیر شدیدی برای کنترل تماشاگران در سالن‌های ورزشی والیبال اتخاذ کردند تا بتوانند از حاشیه‌های بازی از سوی تماشاگران و بازیکنان بکاهند البته این تصمیمات برای تیم‌های پایتخت‌نشین و شهرستانی با عدالت اجرایی شده و در مورد والیبالیست‌های معمولی و ملی‌پوشان تهرانی نیز به یک اندازه رعایت شود.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول