اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

مشکلات استان البرز برای رئیس جمهور تشریح شد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار مجمع نمایندگان استان البرز با رئیس جمهور مشکلات استان به طور کامل تشریح شد.

مشکلات استان البرز برای رئیس جمهور تشریح شد

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج به دیدار روز دوشنبه نمایندگان البرزی با حسن روحانی اشاره کرد و افزود: در این دیدار نمایندگان مردم به طور کامل شرحی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها،‌ نیازها، کاستی‌ها و مشکلات مردم ارائه و نظرات و پیشنهادهای خود را برای رفع مشکلات بیان کردند.

وی تصریح کرد: در این دیدار مسائل مهمی که مردم استان البرز با آن درگیر بودند از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی و همچنین موضوع بیکاری به اطلاع رئیس جمهور رسید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین گزارشی از طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی که از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار گرفته از جمله احداث مترو کرج، وضعیت حمل و نقل و نیازهای استان، ضرورت تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن ادامه بزرگراه همت تا کرج، طرح‌های عمرانی در حوزه صنایع و کشاورزی از سوی مجمع نمایندگان استان البرز در دیدار با رئیس جمهور مطرح شد.

اکبریان ادامه داد: مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی، بهداشتی و درمانی و آموزشی به دقت از سوی نمایندگان برای رئیس جمهور تشریح و راهکارهای رفع و یا حداقل کاهش این مشکلات نیز بیان شد.

*دستور رئیس‌جمهور برای تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام البرز

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه در این جلسه رئیس جمهور چه نظراتی برای رفع کاستی‌ها و مشکلات استان البرز داشت، گفت: روحانی نگاه مثبت و ویژه‌ای به استان البرز دارد و مسائلی که از سوی مجمع نمایندگان بیان شد را با دقت استماع کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه رئیس جمهور تاکید کرد که تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام به ویژه پروژه‌های عمرانی در اولویت کاری دولت قرار دارد.

اکبریان در پایان گفت: همچنین رئیس جمهور وعده داد که طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد دارند با سرعت بیشتری پیگیری شده و اعتبارات لازم برای تکمیل آنها تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول