اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ رده سنی نوجوانان کشور

نمایندگان کاراته قم حریفان خود را شناختند

نمایندگان کاراته قم حریفان خود را در مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی شناختند که 2 تیم هم‌استانی با یکدیگر همگروه شده‌اند.

نمایندگان کاراته قم حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از جمع چهار تیمی که امسال به نمایندگی از هیئت کاراته استان قم در مسابقات لیگ جوانه یا لیگ رده سنی نوجوانان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور یافتند، سه تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم شده‌اند.

چهار تیم شهید علی احمدلو، شهید بیطرفان، صنایع شهاب گازسوز و تجهیزات رزمی سامکوه تیم‌هایی هستند که نماینده قم در لیگ امسال بودند اما از بین آنها تنها تیم شهید احمدلو موفق به کسب جواز صعود نشد و حالا قم در مرحله دوم سه نماینده دارد.

البته نکته قابل توجه در این میان این است که با وجود اینکه قم همواره استانی مطرح و دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی در رشته کاراته بوده و هر ساله با توجه به زحماتی که مدیران باشگاه‌ها و مربیان دلسوز کاراته قم برای تربیت نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی متحمل می‌شوند، چهره‌های مستعدی به سطح اول کاراته کشور معرفی شده‌اند اما امسال فدراسیون کاراته هیچ توجهی به کاراته‌کاهای قمی برای عضویت در تیم‌های ملی نکرده است.

به هر حال در پایان مسابقات مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور سه نماینده از جمع چهار تیمی که از قم در این پیکارها حضور یافته بودند موفق به کسب مجوز حضور در مرحله دوم این پیکارها شدند.

البته قم آنقدر ظرفیت بالایی در رشته کاراته دارد که اگر هر چهار نماینده قم می‌توانستند از مرحله گروهی صعود کنند، اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود ولی تیم شهید علی احمدلو در هفته‌های رو به پایان با بدشانسی مواجه شد و نتوانست توفیق صعود را به دست بیاورد.

کاراته‌کاهای توانمند تیم‌های قمی حاضر در این فصل از رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور در مرحله اول در مجموع عملکرد خوبی داشتند و اگر درخشش خود را در مرحله دوم نیز ادامه بدهند چه بسا چشم‌ها را به توانمندی‌های خود خیره کرده و مورد توجه مربیان تیم ملی نیز قرار بگیرند.

در مرحله اول این دوره از مسابقات، تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند و در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، دو تیم از هر گروه و در مجموع 12 تیم به مرحله بعد راه یافتند تا به این ترتیب مدعیان کسب عنوان قهرمانی چهره خود را نشان بدهند.

در گروه اول تیم‌های کاراته نوجوانان شهید مقدسی، شهرداری اراک، شهرداری سیرجان، شهید بیطرفان قم، شوتوکانwskf اصفهان و تجهیزات رزمی سامکوه قم حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های هیئت کاراته البرز، تولید برق هرمزگان، شهید داورزنی قرچک، باشگاه سلیمی رشت، باشگاه آرش ماکو و صنایع شهاب گاز‌سوز قم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول