اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

بهره‌گیری از 450 نیرو در طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: 450 نیرو در طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی فعالیت دارند.

بهره‌گیری از 450 نیرو در طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسافران در صورت تردد در محورهای آذربایجان غربی تجهیزات ایمنی و گرمایشی را همراه داشته باشند.

وی اعلام کرد: پلیس راه فرماندهی آذربایجان غربی با آغاز فصل سرما و ریزش نزولات آسمانی سعی می‌کند با حضور تیم‌های محسوس و نامحسوس به صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنان و هم‌استانی‌ها قرار گیرد.

فرمانی ادامه داد: مدیریت بر حوادث ترافیکی، رسیدگی سریع به تصادفات، امداد و نجات و انتقال مصدومین و هم افزایی و همراهی سایر دستگاه‌ها با مدیریت پلیس انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی ضمن راه‌اندازی پلیس روستایی و مستقر کردن اکیپ‌های تیم‌های طرح زمستانی در تمام راهدارخانه‌ها و معابر صعب‌العبور سعی کرده با بهره‌گیری از 450 نفر از نیروها به صورت شبانه‌روزی در این طرح خدمت رسانی کنند.

فرمانی افزود: پلیس راه آذربایجان غربی با حضور گسترده ضمن اینکه برخورد جدی با تخلفات و متخلفین انجام می‌دهد سعی می‌کند در سایر موارد از جمله امداد و نجات در اسرع وقت در محل حادثه قرار گیرد.

وی یادآور شد: رانندگان حتما در پیچ‌ها، گردنه‌ها، سربالایی‌ها، سرپایینی‌ها و پل‌ها که احتمال یخ‌زدگی بالا بوده به خصوص در شب با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: کلیه هم استانی‌ها با رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانه از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان پیدا کنند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول