اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودسر:

سایت پروازی رودسر آماده واگذاری است

شهردار رودسر گفت: سایت پروازی در نوار ساحلی رودسر آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

سایت پروازی رودسر آماده واگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، خداداد قنبرزاده امشب در دیدار با مردم محله «دریاوارسر» در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر، اظهار داشت: رودسر مستعد جذب سرمایه‌گذار است.

وی به 10 کیلومتر نوار ساحلی رودسر اشاره کرد و افزود: بستر سرمایه‌گذاری در رودسر فراهم شده و نباید در جذب سرمایه‌گذار مانع ایجاد کرد.

قنبرزاده با بیان اینکه شهروند خوب شهر زیبا را می‌سازد، تصریح کرد: شهر خوب فعالیت‌های فرهنگی را برای مدیران شهری تبیین می‌کند.

شهردار رودسر بر انجام وعده به‌موقع مسئولان تاکید کرد و گفت: اجرای به‌موقع پروژه‌ها اعتمادسازی عمومی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه واسطه‌گری در شهرداری رودسر وجود ندارد، بیان کرد: رودسر باید به نگین شهرهای گردشگری گیلان تبدیل شود.

قنبرزاده از راه‌اندازی سایت پروازی در رودسر خبر داد و یادآور شد: پروانه سایت مذکور آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

شهردار رودسر توانمندی مدیران را در توسعه این شهر حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اعتدال، تدبیر، امید و نشاط باید مد نظر مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری رودسر آماده همکاری با سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش گردشگری است، اظهار کرد: رودسر با وجود مردم با فرهنگ می‌تواند به جایگاه واقعی خود برسد.

* بازگشایی خیابان 20 متری شهید امیر علیزاده آغاز شد

قنبرزاده همچنین در آغاز عملیات فاز نخست بازگشایی خیابان 20 متری پاسدار شهید امیر علیزاده در رودسر، بیان کرد: عملیات اجرایی خیابان مذکور به طول 400 متر و به مساحت هشت هزار متر مربع تا رودخانه شیرارود انجام می‌شود.

شهردار رودسر با بیان اینکه خیابان مذکور از رودخانه شیرارود به خیابان ولی عصر (عج) ادامه پیدا می‌کند، تصریح کرد: خیابان شهید امیر علیزاده به سرپل شرقی رودسر متصل می‌شود.

وی کاهش حجم ترافیک، رونق اقتصادی و برطرف شدن مشکل زمین‌های اطراف خیابان 20 متری شهید امیر علیزاده را از اهداف طرح مذکور عنوان کرد و افزود: زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری در خیابان شهید امیر علیزاده انجام می‌شود.

قنبرزاده، بازگشایی خیابان 20 متری پاسدار شهید امیر علیزاده را سبب ارتقای نرخ زمین‌های اطراف این خیابان دانست.

شهردار رودسر در ادامه به استخر دومنظوره «رامدشت» اشاره کرد و یادآور شد: مکان مذکور با همکاری اداره‌های اوقاف و محیط زیست شهرستان رودسر به تفرجگاه تفریحی گردشگری برای ساکنان منطقه تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول