اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت:

کارگاه تولید روغن تقلبی خودرو در پاکدشت پلمب شد

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: کارگاه تولید روغن تقلبی خودرو در پاکدشت پلمب شد.

کارگاه تولید روغن تقلبی خودرو در پاکدشت پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان پاکدشت شرق تهران با شناسایی کارگاه تولید روغن خودرو، 3 هزار و 500 لیتر روغن تقلبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک کارگاه اقدام به تولید و دپو فرآورده‌های نفتی تقلبی می‌کنند، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

فرهاد قدسی افزود: در این راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از اخذ مجوز قضایی لازم از کارگاه مورد نظر به همراه بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت دریافتند فرد سودجو، روغن‌های بی‌کیفیت را به‌عنوان روغن استاندارد جهت مصرف خودرو در ظروف مشابه اصلی با نام شرکت‌های معتبر جعل و بسته‌بندی می‌کند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: در بازرسی از کارگاه، 3 هزار و 500 لیتر روغن غیر استاندارد و تقلبی، 2 هزار و 880 عدد قوطی حاوی روغن موتور با حجم یک لیتر و با برچسب شرکت‌های معتبر و آماده عرضه به بازار، تعداد قابل توجهی ظروف نو و آماده برای بسته‌بندی با برچسب تقلبی شرکت‌های معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضایی کارگاه مورد نظر پلمب و متهم نیز با قرار کفالت روانه زندان شد.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول