اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

کمپ،‌ اقامتگاه امنی برای زائران نیست

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هر قدر خدمات‌دهی به کمپ‌های زائران افزایش یابد باز هم اقامتگاه امنی محسوب نمی‌شوند.

کمپ،‌ اقامتگاه امنی برای زائران نیست

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: برنامه ما در شورای چهارم این است که طرح اقامتگاه‌های ارزان قیمت را به یک ظرفیت ملی تبدیل کنیم تا استان‌های دیگر نیز در آن مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز برای زائرانی که از وضع مالی خوبی برخوردار هستند بهترین‌ هتل‌ها در اطراف حرم وجود دارد اما برای زائرانی که وضع مالی متوسطی دارند قیمت هتل‌ها بالا بوده و کمپ‌ها نیز مشکلات ناامنی خودشان را دارند لذا هر چقدر هم خدمات‌دهی در کمپ‌ها گسترش یابد باز هم اقامتگاه امنی محسوب نمی‌شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشهد شهری ملی است، افزود: امروز از تمام شهرها و استان‌های کشور برای زیارت امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر می‌کنند که باید با رایزنی مناسب از دیگر استان‌های کشور بخواهیم برای اقامتگاه مناسب در اطراف حرم رضوی مشارکت کنند تا هر استانی براساس معماری دلخواه شهروندان خود در ساخت اقامتگاهی مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول