اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قزوین:

بسیج مشی آرمانی و ولایی دارد

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: نهاد مقدس بسیج تا به امروز نقش بی‌نظیر در هویت‌یابی نظامی اسلامی داشته و منشأ خدمات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بسیج مشی آرمانی و ولایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام علی معبودی عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: نقش و جایگاه بسیج در ادوار گذشته تا به امروز گسترده و تأثیرگذار بوده است.

 

وی ادامه داد: نهاد مقدس بسیج تا به امروز نقش بی‌نظیر در هویت‌یابی نظامی اسلامی داشته و منشاء خدمات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین با اشاره به پایمردی و فداکاری بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: روحیه و تفکر بسیجی در افراد ضامن بقا و استمرار ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که این مهم باید ویژه شمرده شود.

 

معبودی با اشاره به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب اسلامی، ابراز داشت: رهنمودهای دلسوزانه معظم‌له همراه با تلاش‌های دلسوزان نظام و ایستادگی و مقاومت جانانه مردم کانونی برای اقتدار و عزت ایران اسلامی در برهه کنونی جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان همواره از مشی و خطوط اسلام هراس دارند، ابراز داشت: پایبندی ملت ایران در طول ادوار گذشته استکبار را به خفت کشانده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین ادامه داد: موفقیت‌های کسب شده نسل جوان امروز نیز بی‌تردید مرهون نقش آفرینی نخبگان بسیج و شهدا است که با وجود فشار و جنگ روانی میدان را ترک نکرده و به تلاش می‌پردازند.

معبودی در پایان تبلیغ و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را جزو رسالت های بسیج برشمرد و افزود: نقش بسیج در سازندگی کشور و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار اهمیت دارد و ویژه است.

انتهای پیام/77005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول