اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ساختمان خواب‌آور بنیاد مسکن بهشهر و تعهدات عملی ‌نشده‌

ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شعبه بهشهر، یکی از ساختمان‌های کسل‌کننده و خواب‌آور کشور، و محصول تعهدات عملی‌نشده مسئولان است.

ساختمان خواب‌آور بنیاد مسکن بهشهر و تعهدات عملی ‌نشده‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، تا قبل از سال 86، اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرق مازندران، در ساختمان اداری شهرستان نکا مستقر بود.

در 26 اردیبهشت 86 و در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر، محمدتقی باقری فرماندار وقت اعلام کرده بود که اگر بنیاد مسکن بهشهر از نکا تفکیک شود زمینی برای ساختمان آن در اختیار این نهاد قرار داده می‌شود.

البته در صورت‌جلسه تنظیم‌شده، به این نکته هم اشاره شد که تا آن زمان، اداره مذکور در ساختمان اداره جهاد کشاورزی بهشهر مستقر باشد.

پیرو این مصوبه اواخر شهریور 86، بنیاد مسکن شرق مازندران به دو شعبه در نکا و بهشهر تقسیم شد که شعبه بهشهر از آن سال تاکنون، بین بهشهر و گلوگاه، مشترک است.

اداره بنیاد مسکن بهشهر، چند سالی در ساختمان جهاد کشاورزی مستقر بود اما خبری از تعهدات دولت برای تهیه زمین نشد، از طرفی هم مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر به واحد‌های بیش‌تری برای ارائه خدماتش نیاز داشت.

با احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر، ساختمان قدیمی آن به کمیته امداد بهشهر رسید و ساختمان کمیته امداد هم برای استقرار اداره بنیاد مسکن انتخاب شد.

اگر سری به این ساختمان بزنید می‌بینید که فضای آن بسیار خسته‌کننده، کسل‌کننده و خواب‌آور است، تمام ساختمان فقط یک پنجره دارد که آن هم رو به یک حیاطِ کمتر از 10 متر باز می‌شود.

این ساختمان شاید مصداق آب‌خوردنِ کوزه‌گر از کوزه‌شکسته باشد چرا که بنیاد مسکن، هزاران خانه زیبا در شهرهای کوچک و روستاهای بهشهر و گلوگاه ساخته اما پرسنل آن در ساختمانی مستقر هستند که وقتی از آن خارج می‌شوند، نور آفتاب برای چشمانشان تازگی دارد.

سرپرست اداره بنیاد مسکن بهشهر و گلوگاه، در این‌باره به خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: در یک ساختمان استیجاری کار می‌کنیم که 35 سال قدمت دارد.

مهدی عبدی‌کمیشانی، تصریح کرد: مهم‌تر از این بحث، فضای ساختمان است که روحیه ارباب رجوع و پرسنل را ضعیف می‌کند و در نحوه عملکرد هم تاثیر می‌گذارد.

وی به دیدار امروز خود و کارکنان بنیاد مسکن بهشهر و گلوگاه با آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، اشاره و اظهار داشت: در این دیدار، علاوه بر بیان عملکرد‌های اداره، برخی از مشکلات بنیاد مسکن به‌ویژه تامین نشدن زمین برای احداث ساختمان اداری را عنوان کردیم.

عبدی‌کمیشانی گفت: با دیدار انجام‌شده، به حل مشکلات، امیدواریم.

وی در پایان، بار دیگر بر تاثیری که فضای اداری بر کارکنان و مراجعه‌کنندگان دارد، تاکید کرد و گفت: با تهیه زمین مناسب در شهرستان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در اسرع وقت نسبت به تامین منابع مالی برای احداث ساختمان، اقدام می‌کند.

انتهای پیام/86001/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول