اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار

پروژه احداث مدرسه خیرساز در بشرویه کلنگ‌زنی شد

در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه احداث یک مدرسه خیر‌ساز در بشرویه کلنگ‌زنی شد.

پروژه احداث مدرسه خیرساز در بشرویه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس آموزش و پرورش بشرویه بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی در سایت مسکن‌های مهر بشرویه از مشکلاتی بود که برای سال تحصیلی آینده در بشرویه وجود داشت.

جواد صارمی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای این پروژه از محل اعتبارات دولتی ممکن نبود با رایزنی‌های صورت گرفته از علی‌اکبر عابدیان یکی از خیران این شهرستان برای کمک مالی قول مساعدت برای احداث این مدرسه گرفته شد.

وی زیربنای این مدرسه را 734 متر عنوان کرد و متذکر شد: این دبیرستان شش کلاسه با هزینه‌ای حدود 7 میلیارد ریال احداث می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه تاکید کرد: خیران بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و به یقین مساعدت‌های آنان در امر ساخت و ساز فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس در ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تاثیر‌گذار است.

صارمی تصریح کرد: آموزش و پرورش متعلق به قشر خاصی نیست و همه آحاد جامعه به نحوی با این حوزه در ارتباط مستقیم هستند و می‌توان گفت که هر خانواده جزئی از سیستم آموزش و پرورش است.

وی نبود استخر شنای سر پوشیده در بشرویه را از بزرگ‌ترین کمبودهای دانش‌آموزان این شهرستان خواند و گفت: عملیات اجرایی استخر سر پوشیده آموزش و پرورش بشرویه تا مرحله نصب سوله و دیوارکشی پیش رفته است.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه اضافه کرد: با توجه به اینکه وجود استخر سرپوشیده نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول سال دارد امید است با تامین اعتبار و مساعدت مسئولان عملیات احداث این استخر به زودی به اتمام برسد.

انتهای پیام/69006/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول