اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اردوگاه رودان خبر داد

کاهش چشمگیر جمعیت کیفری اردوگاه رودان

رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی رودان گفت: با اجرای دستور‌العمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، جمعیت کیفری اردوگاه رودان کاهش چشمگیری یافته است.

کاهش چشمگیر جمعیت کیفری اردوگاه رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های هرمزگان، رضا درویشی افزود: با تلاش دادستان عمومی و انقلاب رودان و سایر مقامات قضایی شهرستان و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های قانونی حدود 40 درصد جمعیت کیفری اردوگاه کاهش روبرو شده است.

وی بیان داشت: به مددجویان واجد الشرایط آزادی مشروط، اشتغال به کار و مرخصی داده شده که نقش بسزایی در کاهش جمعیت کیفری اردوگاه رودان داشته است.

رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی رودان ادامه داد: به صورت روزانه پرونده مددجویان در حال بررسی است و افرادی که در طول مدت حبس، حسن اخلاق و رفتار داشته و با رعایت قانون و مقررات عفو و یا تقلیل مجازات می‌شوند.

درویشی تصریح کرد: با اجرای هدفمند این دستورالعمل تنها افرادی که باعث از بین رفتن هنجارها و سلامت اجتماعی جامعه شده‌اند در زندان نگهداری می شوند.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی با ابلاغ دستورالعمل  کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گام بلندی را برداشته که با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت این دستورالعمل مشکلات زندان‌ها نیز به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/88001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول