اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

برگزاری نماز جماعت در 164 مدرسه ملایر

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر از برگزاری نماز جماعت در 164 مدرسه ملایر خبر داد.

برگزاری نماز جماعت در 164 مدرسه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت الله چهاردولی پیش از ظهر امروز در ستاد نماز جماعت مدارس ملایر با اشاره به ایجاد فضای اقامه نماز باعث ایجاد انگیزه دانش‌آموزان برای حضور مستمر در مراسم نماز جماعت می‌شود اظهار داشت: در این زمینه باید این فضا را در مدارس تقویت کنیم.

وی ابراز داشت: هدف متعالی و پیش روی ما که یکی از شاخصه‌های سند تحول بنیادین نیز بوده رسیدن به حیات طیبه مورد نظر قرآن کریم و تعالیم اهل بیت (ع) است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر ابراز داشت: طبق دستورالعمل‌های وزارتی 30 دقیقه از ساعت رسمی آموزش به نماز اختصاص دارد و در وقت شرعی آن باید انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه و ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر نماز جماعت در مدارس ملایر با روند مطلوبی برگزار می‌شود افزود: تعداد مدارسی که امسال از این طرح بهره‌مند هستند بیشتر شده است.

چهاردولی از برگزاری نماز جماعت در 164 مدرسه ملایر خبر داد و ابراز داشت: در همه آموزشگاه‌ها اقامه نماز جماعت را داریم. در حال حاضر 95 نمازخانه مستقل و 69 نمازخانه کلاسی در مدارس ملایر وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: 88 نمازخانه دارای فرش بوده و بقیه نیز با فرش سجاده‌ای یا موکت مفروش شده‌اند.سه نمازخانه نیز توسط خیرین در حال ساخت است که سعی داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

چهاردولی اضافه کرد: 65 امام جماعت روحانی برادر و 20 خواهر طلبه و همچنین 100 امام جماعت غیر روحانی که از این‌ها 60 برادر و 40 خواهر بوده‌اند در مدارس به اقامه نماز جماعت مشغول هستند.

وی در پایان یادآور شود: یکی از کارهایی که امسال برای نخستین بار در سطح استان برگزار شده و مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار گرفته اقامه نماز جماعت با حضور والدین و دانش‌آموزان در مدارس است.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول