اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

سابقه استاندار جدید یک مزیت برای کردستان است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در خصوص زاهدی استاندار جدید این استان گفت: سابقه 30 ساله استاندار جدید در استان‌های حساسی چون سیستان و بلوچستان، ایلام و مرکزی یک مزیت برای کردستان است.

سابقه استاندار جدید یک مزیت برای کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در مراسم تودیع استاندار سابق کردستان و معرفی استاندار جدید این استان اظهار داشت: مردم کردستان به تبعیت از سایر استان‌های کشور در خلق حماسه سیاسی عظیم مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای بین ایران و طرف‌های غربی تصریح کرد: کشورهای جهان در برابر ایران هسته‌ای کوتاه آمدند و سر و صداهای کنونی آنها ناشی از اثرگذاری این مذاکرات است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه این مسئله از عنایات خداوند است، خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای خارجی و در طول سال‌های مختلف برگ زرینی در تاریخ ایران است.

شاهرودی با ابراز امیدواری از اینکه تغییر و تحولات در مجموعه دولت در راستای رشد و ترقی استان و کشور باشد، اظهار کرد: باید از شهبازی استاندار سابق کردستان که تلاش فراوانی برای عمران و آبادانی استان داشت به جد تشکر کرد.

وی افزود: شهبازی به صورت شبانه‌روزی برای رشد و ترقی استان فعالیت می‌کرد و مردمی بودن و دلسوزی از ویژگی‌های بارز وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان در سال 88 آن را نقطه عطفی در تاریخ استان دانست و افزود: برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های این سفر از مهم‌‌ترین دستاوردهای بود که حاصل شده است.

شاهرودی تحول اقتصادی حاصل از این طرح‌ها را چشمگیر دانست و گفت: در حالی که تعهدات این سفر 800 میلیارد تومان تصویب شده بود، طبق آمارها از سوی نهاد رهبری یک‌هزار و 700 میلیارد تومان برای این طرح‌ها تاکنون هزینه شده است.

وی با اشاره به فرهنگی نامیدن کردستان از سوی رهبر معظم انقلاب و لزوم تغییر نگاه امنیتی به این استان از سوی مسئولین افزود: رهبر تأکید داشتند، قوم کرد یک فرصت است و باید به رسانه ملی در این استان نگاه فرا استانی شود تا بتواند آرمان‌های نظام را به پیش برد و خوشبختانه در این راستا موفق بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه نباید در این استان مشکل بیکاری وجود داشته باشد، تصریح کرد: کردستان با وجود ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، دامداری و معادن و همچنین وضعیت جغرافیایی و هم مرزی با عراق آماده جهشی بزرگ است.

شاهرودی با اشاره به بدخواهی دشمنان برای سوء استفاده از مشکلات موجود در استان ادامه داد: با وجود این مشاهده کردیم، چگونه سرمایه‌ها به سمت استان سرازیر شد و باید همچنان به سمت مدیریت برتر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه این سیر صعودی در استان پس از سفر مقام معظم رهبری شروع شده است، گفت: خوشبختانه تمام نیروهای سیاسی استان در خصوص استاندار جدید اتفاق نظر دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در خصوص زاهدی استاندار جدید کردستان نیز گفت: هیچ استانداری تاکنون با این سابقه وارد استان کردستان نشده و وی با سابقه 30 ساله در استان‌های حساسی چون سیستان و بلوچستان و ایلام و استان مرکزی پا به این خطه گذاشته است.

شاهرودی با تشکر از رئیس‌جمهور و تأکید وی بر لزوم حل مشکلات استان افزود: توصیه من به مدیران این است که در وهله نخست از مدیران بومی استفاده کنند.

وی افزود: در این میان باید شایسته‌ترین‌ها انتخاب شوند و در رأس امورات قرار بگیرند، ضمن آنکه همدلی و اتحاد در میان مجموعه نیروهای استان و احترام به استاندار جدید یک اصل است تا به وسیله آن ظرفیت‌ها بالفعل شوند.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول