اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

آغاز گردهمایی مدیریت مشارکتی آب در حوزه دریاچه ارومیه

صبح امروز گردهمایی مدیریت مشارکتی آب در حوزه دریاچه ارومیه برای نخستین‌بار در آذربایجان غربی با حضور کارشناسان ژاپنی آغاز شد.

آغاز گردهمایی مدیریت مشارکتی آب در حوزه دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، گردهمایی مدیریت مشارکتی آب در حوزه دریاچه ارومیه از ساعت 9 صبح تا 15 امروز در سالن مرکز تحقیقات کشاورزی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برای نخستین‌بار در آذربایجان غربی با حضور کارشناسان ژاپنی در حال برگزاری است.

این گردهمایی با حضور مدیران و کارشناسان ارشد استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان و وزارت کشاورزی و نیز سه نفر از کارشناسان نمایندگی جایکای ژاپن برای نخستین‌بار در آذربایجان غربی به همت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

یک تیم از کارشناسان گلستان که قبلا در پروژه‌ای مشابه این پروژه در گلستان مشارکت داشتند و مدیران سازمان‌های تعاون روستایی و تمام مدیران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این گردهمایی حضور دارند.

این گردهمایی به منظور انتقال تجربیات کارشناسان داخلی و خارجی به خصوص کارشناسان نمایندگی جایکای ژاپن در مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی در حوزه دریاچه ارومیه برگزار می‌شود.

طرح مدیریت مشارکتی آب در گلستان انجام شده که در این راستا بررسی می‌شود تا این طرح را در آذربایجان غربی نیز به خاطر معضل دریاچه ارومیه اجرا کنند.

در بحث مدیریت مشارکتی آب کشاورزان با ایجاد تشکل‌های مرتبط غیر دولتی با نظارت جهاد کشاورزی در این زمینه تبادل‌نظر و همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/61005/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول