اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی بهزیستی سیستان و بلوچستان:

25 هزار معلول زیر پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان قرار دارند

معاون پشتیبانی بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 28 هزار معلول در سیستان و بلوچستان وجود دارد که بالغ بر 25 هزار نفر زیر پوشش بهزیستی هستند.

25 هزار معلول زیر پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان قرار دارند

رسول اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان 25 هزار نفر معلول و بیش از 16 هزار نفر خانواده بی‌سرپرست در بانک اطلاعات جامع اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ثبت شده و پرونده مددجویی دارند.

معاون پشتیبانی بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش از 28 هزار معلول در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‎کنند که این مقدار 2.8 دهم درصد از معلولان کشور را تشکیل می‌دهند، همچنین بیش از 16 هزار و 400 پرونده مددجویی در حوزه امور اجتماعی مورد حمایت بهزیستی این استان است.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان بسیار صبور، مهربان و قدردان هستند اما خدماتی که اداره کل بهزیستی به آنها ارائه می‌دهد در حد آرمانی نیست.

اسکندری گفت: آنچه که بهزیستی به دنبال آن است، ایجاد شرایطی مناسب برای زندگی مددجویان به نحوی که رضایت آنها را در برداشته باشد، است.

معاون پشتیبانی بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اخیرا تلاش داریم از طریق افزایش تعامل با تمام رسانه‎ها به مردم نشان دهیم که چه اقداماتی در بهزیستی انجام می‏‎شود و از طریق روابط عمومی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان بهزیستی و مردم  نیازها و نقطه نظراتشان را دریافت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد : تعامل و ارتباط با خبرگزاری فارس به عنوان یک کانال و معبر درست و قابل اطمینان اخبار و اطلاعات، سبب شده تا خدمات بهزیستی بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/75004/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول