اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد البرز خبر داد

پرداخت 78 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی البرز گفت: طی هشت ماهه سال جاری نزدیک به 78 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در اختیار مددجویان البرزی قرار گرفت.

پرداخت 78 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

شاهین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی مدیریت امداد در کشور و به ویژه استان البرز ایجاد شرایطی است که خانواده‌های نیازمند و مددجویان زیر پوشش بتوانند به خودکفایی مالی و استقلال اقتصادی دست یابند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر کارهای تحقیقاتی و کارشناسی بسیاری در این حوزه صورت گرفته و برنامه‌های متعددی از سوی کمیته امداد برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی مددجویان زیر پوشش در دست اجرا است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان البرز افزود: بر اساس این برنامه‌ها، کمیته امداد پس از شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند، ابتدا آنها را زیر پوشش قرار داده و ماهانه مبلغی به عنوان کمک هزینه مالی در اختیار آنها قرار می‌دهد و در کنار آن سبدهای کالایی نیز از سوی امداد تهیه و در میان افراد و خانواده‌های زیر پوشش توزیع می‌شود.

رضایی متذکر شد: این حمایت‌های نقدی و غیرنقدی به طور قطع جوابگوی نیاز مددجویان نیست و به همین دلیل کمیته امداد تلاش می‌کند تا با ارائه تسهیلاتی، شرایط خودکفایی مالی و استقلال اقتصادی افراد زیر پوشش خود را فراهم کند.

*پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بیش از 1000 مددجوی البرزی

وی افزود: در این راستا طرح‌های مختلفی در دست اجرا داریم که بخشی از آن مربوط به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های تخصصی به مددجویان و بخشی پرداخت تسهیلات مالی اشتغالزایی است.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی البرز گفت: طی 8 ماه نخست سال جاری در مجموع یک‌هزار و 100 مددجوی البرزی از تسهیلات مالی اشتغالزایی برخودار شدند.

رضایی گفت: مجموع اعتباراتی که در اختیار افراد زیر پوشش در این بخش قرار گرفته است، به بیش از 78 میلیارد ریال می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه این اعتبار جوابگوی نیاز استان نیست، گفت: به طور قطع حجم اعتبارات و امکانات کمیته امداد محدود است و تلاش می‌کنیم از مجموع امکاناتی که در اختیار داریم، بیشترین استفاده را برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش داشته باشیم.

رضایی در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم خدمات بیشتری به افراد نیازمند در استان البرز داشته باشیم، لازم است که افراد خیر و مردم انسان‌دوست استان همچون ادوار گذشته در کارهای خیر و کمک به نیازمندان پیشقدم باشند.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول