اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان:

ارائه 80 هزار نفر ساعت آموزش / توانمندسازی مدیران در دستور کار است

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان اظهار کرد: در طول سال در این دفتر 80 هزار نفرساعت آموزش ارائه می‌شود.

ارائه 80 هزار نفر ساعت آموزش / توانمندسازی مدیران در دستور کار است

سنور احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برگزاری همایش تکنولوژی فکر در استان کردستان با حضور بنیانگذار این موضوع در ایران به بیان نکاتی در این ارتباط پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این همایش مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مخاطبان اصلی بوده‌اند اضافه کرد: طی سه همایش به بحث‌هایی در ارتباط با زندگی کاری، مهارت‌های کاری و چگونگی ارتباط کاری مؤثر با دیگران پرداخته شد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان تصریح کرد: با توجه به رسالت کاری این دفتر که هدف آن ارتقای سطح دانش و نگرش مدیران دولتی سطح استان است استفاده از این مدرس برجسته در دستور کار قرار گرفت.

احمدی افزود: توانمندسازی مدیران از طریق برگزاری دوره‌های آموزش مؤثر و بر روی ذهن افراد با توجه به توانایی‌های که آزمندیان بنیانگذار این شیوه در ایران دارد بسیار می‌توان راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: آزمندیان در سطح کشور شناخته شده و ملقب به بزرگ‌ترین سخنران انگیزشی ایران و بنیانگذار تکنولوژی فکر است و به همین دلیل دعوت از وی اقدام مبارکی است که رخ داد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان تصریح کرد: پس از تهیه مقدمات لازم برای اینکه از طریق وی ایجاد انگیزه و شور و شوق در مدیران و کارکنان فراهم شود به این مسئله توجه کردیم.

احمدی ابراز داشت: این امر به منظور بازدهی بهتر کاری و تلاش بیشتر و مثمرثمرتر در راستای توسعه استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف ما از این کار تبلیغات برای شخص خاصی نبوده گفت: نیت و منظور ما با توجه به علاقه مخاطبان به نوع بحث‌ها استفاده از این ظرفیت به منظور توانمندسازی افراد است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان با اشاره به اینکه در طول سال در این دفتر 80 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده ادامه داد: به طور دقیق نمی‌توان میزان اثرگذاری این آموزش‌ها را برآورد کرد.

احمدی با بیان اینکه دفتر آموزش استانداری بر اساس سرفصل‌های مصوب ابلاغی از سوی مدیریت آموزش مراکز دولتی مانند سایر استان‌ها عمل می‌کند تصریح کرد: ماهانه 200 تا 300 ساعت آموزش از طریق این دفتر ارائه می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها در بخش‌های عمومی، مشترک اداری و مدیریتی و هر کدام در موضوع و تخصصی خاص انجام می‌شود و در کنار آن همایش‌هایی آموزشی با محورهایی چون گرو غبار که موضوع مبتلابه استان است و در محورهای دیگری چون سرمایه‌گذاری، تقویت ارتباط بین دانشگاه و دولت و صنعت بیشتر به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان متذکر شد: در این موضوعات مدیران و کارشناسان در کنار هم قرار گرفته و در کنار آن آموزش‌های ابتکاری نیز در دستور کار قرار دارد.

احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی کارکنان و مدیران دستگاه‌های دولتی از تمهیدات مناسب برای آموزش‌های بهتر فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول