اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

همنوایی سه ساله‌های حسینی با سفیر عاشورا +‌ تصاویر

همزمان با سراسر کشور کودکان خردسال جیرفتی در همایش سه ساله‌های حسینی با حضرت رقیه (س) سفیر بزرگ عاشورا همنوا شدند.

همنوایی سه ساله‌های حسینی با سفیر عاشورا +‌ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، همزمان با سراسر کشور عصر امروز همایش سه ساله‌های حسینی توسط واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام با همکاری هیئت فاطمه معصومه (س)‌ در محل حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

در این همایش دختران خردسال با لباس مشکی و سربند «یا حضرت رقیه (س)» عشق و ارادت خود را به این بانوی کوچک ابراز کرده و با سفیر بزرگ عاشورا در خرابه‌های شام همنوا شدند. 

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت در این آیین اظهار داشت: حضور فرزندان به همراه والدین خود در اینگونه مراسم‌ها از دوران کودکی تأثیر بسیار زیادی بر تربیت و رشد معنوی آنان دارد.

شفیقه شفیعی تصریح کرد: تصویر حضور نونهالان در چنین همایش‌هایی در ذهن آنان نقش می‌بندد و در زندگی آینده و رفتار و کردار آنان تأثیرگذار است.

وی افزود:‌ امیدواریم که والدین در تمام آیین‌های غم و شادی اهل بیت (ع) ‌به ویژه در ماه محرم کودکان خود را به همراه بیاورند تا آینده آنان را با حب و دوستی خاندان گرامی پیامبر (ص)‌ تضمین کنند.

به گزارش فارس، در همایش سه ساله‌های حسینی که بانوان به همراه دختران سه تا پنج ساله خود حضور داشتند، برنامه‌های ویژه‌ای با حضور کارشناسان مذهبی کودکان اجرا شد.

همچنین مداحان اهل بیت (ع) شهرستان به مدیحه‌سرایی در سوگ این فرزند سه ساله امام حسین (ع) و گروهی از کودکان نیز به شعرخوانی و قرائت قرآن پرداختند.

در پایان این همایش نیز کودکان جیرفتی با قرائت عهدنامه‌ای با حضرت رقیه (س)‌ پیمان بستند که همواره در زندگانی خود رهرو ایشان بوده و به این بانوی بزرگوار اقتدا کنند.

انتهای پیام/80001/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول