اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) صورت می‌گیرد

برگزاری دومین همایش سه ساله‌های حسینی در دهدشت

مسئول هیئت حضرت زینب(س) دهدشت از برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی همزمان با سراسر کشور در دهدشت خبر داد.

برگزاری دومین همایش سه ساله‌های حسینی در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آفرین آذری‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، همایش سه ساله‌های حسینی در دهدشت برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت عزاداری حضرت زینب (س) دهدشت تصریح کرد: این همایش همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

آذری‌نژاد با بیان اینکه نظیر چنین همایشی در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: همایش سه ساله‌های حسینی در دهدشت به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.‌

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام مختلف سال در زینبیه(س) دهدشت را متذکر و اذعان داشت: استقبال خواهران در برنامه‌های مذهبی هیئت حضرت زینب(س) دهدشت کم‌نظیر است.

به گفته آذری‌نژاد برنامه‌های زینبیه(س) محدود به دهه اول محرم نیست بلکه در ایام شهادت ائمه اطهار(ع) در طول سال مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می‌شود.

مسئول هیئت عزاداری حضرت زینب(س) دهدشت، این هیئت را از فعال‌ترین هیئات مذهبی شهرستان دانست و گفت: در طول سال برنامه‌های مذهبی، فرهنگی در اعیاد و شهادت‌ها در این مکان برگزار می‌شود.

وی برنامه‌های محرم حضرت زینب(س) را در حوزه وسیع‌تری دانست و ابراز داشت: از شب اول محرم تا شام غریبان مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و قرائت زیارت پر فیض عاشورا صورت می‌گیرد.

آذری‌نژاد برپایی همایش«سه ساله‌های حسینی»را برای دومین بار در دهدشت بیان و خاطرنشان کرد: در این همایش سه ساله‌های شرکت‌کننده ملبس به لباس سبز رنگ خواهند شد و در اجتماعی باشکوه به یاد سه ساله امام حسین(ع) مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

گفتنی‌ است همایش سه ساله‌های حسینی روز یکشنبه 17 آذر ماه مصادف با پنجم صفر، همزمان با سراسر کشور ساعت سه در زینبیه(س) دهدشت جنب اداره ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82016/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول