اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

استفاده استاندار جدید بوشهر از دانش، نیروی جوانی و انگیزه برای توسعه استان

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار استفاده استاندار جدید بوشهر از دانش، نیروی جوانی و انگیزه برای توسعه استان شد.

استفاده استاندار جدید بوشهر از دانش، نیروی جوانی و انگیزه برای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به انتخاب استاندار جدید بوشهر اظهار داشت: سرانجام بعد از گذشت بیش از سه ماه از آغاز به کار دولت یازدهم استاندار استان عزیزمان بوشهر معرفی شد که ان‌شاالله فصل نوینی در پیشرفت و توسعه استان و خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و استعمارستیز باشد.

وی افزود: با تصمیم دولت، جناب آقای دکتر سالاری به عنوان جوان‌ترین استاندار کشور که از نیروهای فرهیخته و بومی استان است به عنوان استاندار بوشهر معرفی شده؛ این انتخاب را به ایشان تبریک گفته و برایشان از خداوند متعال توفیق در خدمت به مردم را مسئلت می‌کنم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بدیهی است دیگر پرداختن به حواشی و آنچه گذشته است به منفعت مردم نبوده و باید تمام مسئولین با همکاری و هم‌افزایی سعی در برطرف کردن محرومیت و کاستی‌ها از استان کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: امیدوارم جناب آقای سالاری با استمداد از خداوند متعال و با توجه ویژه به منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با استفاده از دانش و نیرو و انگیزه جوانی، تلاش چشمگیر و شایسته‌ای در پیشرفت و توسعه استان بوشهر انجام دهد.

وی اضافه کرد: به ایشان یادآور می‌شوم که راه پیش رویشان راه آسانی نیست و لازم است با هوشیاری مراقب تحرکات برخی جریانات سیاسی و افراد منفعت‌طلب باشند و اجازه ندهند این مسئولیت سنگین و مهم، به محلی برای تامین مطامع سیاسی تبدیل شود.

موسوی‌نژاد با استفاده از آیات و روایات در ارتباط با مسئولیت گفت: اگر انسان با دید الهی به مسئولیت بنگرد، تکلیفی سنگین و امانتی گران است که تلاش در انجام شایسته آن همواره اصلی‌ترین دغدغه مؤمن خواهد بود؛ امانتی از جانب خداوند متعال که هر فردی شایسته این امانتداری نیست و آن خدمت به مردم است و توفیقی است که خداوند به اهلش وامی‌گذارد.

وی افزود: اما آنگاه که نگاه انسان دنیوی و مادی باشد حب پست و مقام جای مسئولیت و تکلیف را می‌گیرد و حجاب فتنه‌های دنیا چشم انسان را برحقیقت می‌بندد و عدالت مغفول می‌ماند.

نماینده دشتستان در مجلس ابراز داشت: اینجانب به نمایندگی از مردم شریف و فرهیخته دشتستان برای ایشان آرزوی توفیق کرده و مادامی که در مسیر ولایت و خدمت به مردم طی طریق می‌کنند در راستای رفع مشکلات مردم و استان از ایشان حمایت و با استاندار جدید همکاری خواهم کرد.

انتهای پیام/2452/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول