اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار اسدآباد خبر داد

لزوم تجهیز مدارس استثنایی برای دانش‌آموزان معلول

فرماندار اسدآباد گفت: استفاده از امکانات رفاهی حق مسلم جامعه معلولان و دانش‌آموزان استثنایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

لزوم تجهیز مدارس استثنایی برای دانش‌آموزان معلول

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان معلول مدارس استثنایی شهرستان اسدآباد با گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار داشت: این حق مسلم معلولان و دانش‌آموزان استثنایی است که از امکانات و تجهیزات به روز استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه معلولیت در جامعه محدودیت نیست، گفت: باید با ایجاد امکانات مختلف برای این جامعه توانایی‌های آنان را شناسایی و تقویت کرد.

فرماندار اسدآباد فرهنگ احترام به معلولان را مورد تأکید قرار داد و گفت: این فرهنگ باید به صورت اعتقادی و عقیدتی در جامعه نهادینه شود که نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی مسئولان دستگاه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استثنایی نیازمند توجه بیشتر از سوی آموزش و پرورش هستند از مسئولان خواست این مهم را مورد توجه قرار دهند.

عبدکوند با بیان اینکه پنج مدرسه استثنایی در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: این مدارس در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه پسرانه و دخترانه است.

در ادامه این مراسم یک کلیپ از دستاوردها و فعالیت‌های دانش‌آموزان مدارس استثنایی شهرستان به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/89008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول