اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کتاب کشکول تالیف امام جمعه پلدختر رونمایی شد

به مناسبت میلاد امام محمد باقر (ع) آیین رونمایی از کتاب "کشکول" تالیف امام جمعه پلدختر با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولان در پلدختر برگزار شد.

کتاب کشکول تالیف امام جمعه پلدختر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، ظهر امروز به مناسبت میلاد امام محمد باقر (ع) آیین رونمایی از کتاب "کشکول" تالیف امام جمعه پلدختر با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولان در پلدختر برگزار شد.

 موضوعات مطرح شده در کتاب حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در این کتاب شامل پندهای قرآنی، حکایت‌های آموزنده، پیشینه قوم لر، پندهای جاودانه، لطیفه‌های شیرین، شگفتی‌های خلقت، بزرگان سرزمین کهنسال، خواص خوراکی‌ها، آیینه عبرت، لطیفه‌ها و گزیده اشعار ناب است.

این کتاب در 12 فصل  و با 212 صفحه توسط چاپخانه وفا و انتشارات باقیات چاپ نخست آن در یک هزار نسخه با جلد گلاسه منتشر شده و هم اکنون مورد استقبال مردم پلدختر قرار گرفته است، برای عموم قابل دسترسی است.

امام جمعه پلدختر در این زمینه به خبرنگاران گفت: کتاب کشکول ماحصل  چهار سال تحقیق و پژوهش در مسائل دینی و فرهنگی که در سال 90 نوشته شده است و هم اکنون در اختیار علاقمندان در شهرهای پلدختر، نهاوند و توسیرکان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام لروند انتقال بصیرت، شجاعت و حماسه قوم لر و  آشنایی نسل جوان را هدف از تالیف کتاب کشکول عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول