اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد

کشف 120 کیلوگرم تریاک در روستای یسرلو

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 120 کیلوگرم تریاک در روستای یسرلو در همدان خبر داد.

کشف 120 کیلوگرم تریاک در روستای یسرلو

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات پلیس طی هفته اخیر اظهار داشت: در هفته گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان موفق شدند در یک عملیات پلیسی، 120 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه این محموله از استان‌های جنوبی بارگیری و به سمت همدان در حال حرکت بود، ادامه داد: با هوشیاری پلیس این محموله در روستای یسرلو در همدان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ابراز داشت: در این عملیات یک نفر متهم با یک دستگاه خودروی مزدا 3 توقیف و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: همچنین توسط یگان امداد فرماندهی شهرستان همدان از یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی شخصی به نام «م ـ ف» اهل و ساکن همدان، مقدار 605 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و سوخته کشف شد.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سارقان به عنف در همدان خبر داد و ابراز داشت: در پی سرقت‌های به عنف که در شهرستان همدان رخ داد، نیروی انتظامی موفق به دستگیری دو نفر شده بود که طی این هفته سه نفر دیگر از این سارقان توسط پاسگاه آبشینه دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در میدان شاهد همدان ادامه داد: در دو روز گذشته دو نفر سارق خودرو و قطعات خودرو دستگیر شدند که با یک دستگاه پژو در میدان شیرسنگی و خیابان طالقانی اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ابراز داشت: با تلاش پلیس یک محموله 420 کیلوگرمی گیاه شاهدانه توسط پاسگاه قهاوند و در روستای جیحون‌آباد کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری سارقان خودروهای زانیتا در سطح شهر همدان گفت: دستگیری یک باند پنج نفره سرقت منازل و مغازه‌ها در سطح شهر از دیگر اقدامات پلیس در طی یک هفته اخیر بوده است.

مرادی در پایان سخنانش از دستگیری یک فرد سارق از صندوق صدقات خبر داد و گفت: این سارق به 17 فقره سرقت اعتراف کرده است.

انتهای پیام/89002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول