اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کامیاران خبر داد

تحقق 140 درصدی برنامه‌های زکات در کامیاران

مدیر کمیته امداد کامیاران از تحقق 140 درصدی پرداخت زکات در این شهرستان خبر داد.

تحقق 140 درصدی برنامه‌های زکات در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، حبیب‌الله امانی ظهر امروز در همایش تجلیل از روحانیون و عاملین فعال زکات در این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 636 میلیون و 520 هزار تومان زکات در سطح این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری در زمینه اشاعه فرهنگ زکات فعالیت‌های زیادی در سطح شهرستان انجام شده افزود: برگزاری یک‌هزار و 700 جلسه با روحانیون و معتمدین، بکارگیری 143 نفر عامل افتخاری زکات و 10 نفر از روحانیون، برگزاری 4 جلسه با شورای شهر، دو جلسه با دهیاران و 65 جلسه با شوراهای روستایی به منظور توجیه و تبلیغ و فرهنگ‌سازی زکات از جمله اقدامات این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سهم کامیاران در زمینه جمع‌آوری زکات در سال‌جاری 500 میلیون تومان بود که با تلاش فعالین این عرصه بیش از 636 میلیون و 529 هزار تومان زکات با تحقق 140 درصدی برنامه‌ها جمع‌آوری شده است.

پرداخت 94 فقره جهیزیه از محل جمع‌آوری زکات

مدیر کمیته امداد امام کامیاران از پرداخت 94 فقره جهیزیه از محل جمع‌اوری زکات خبر داد و گفت: به منظور کمک به فقرا و نیازمندان از محل جمع‌اوری زکات 17 مورد ساخت مسکن، 22 مورد کمک هزینه درمان، 93 مورد کمک هزینه به دانش‌آموزان، 24 مورد کمک به طلبه‌ها و 46 مورد کمک به صورت پرداختی در سطح شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام/79013/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول