اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

صهیونیست‌ها سیاست «دست پیش بگیر تا پس نیفتی» را دنبال می‌کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند تا مذاکرات نهایی ژنو را به شکست بکشانند و سیاست دست پیش بگیر تا پس نیفتی را سرلوحه کار قرار دادند تا بگویند ایران در مذاکراه شکست خورده است.

صهیونیست‌ها سیاست «دست پیش بگیر تا پس نیفتی» را دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی ظهر امروز در نشست اعضای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: غربی‌ها و به ویژه صهیونیسم مترصد هستند تا نقاط ضعفی در گفتار و رفتار مسئولان و صاحب‌نظران کشورمان ببینند و ضمن تامین خوراک رسانه‌ها‌یشان با غوغا‌سالاری، هیاهو و تبلیغات منفی به اهداف پلیدشان برسند.

وی افزود: چه زیبا رهبر معظم انقلاب ضمن انتقاد از دولت گذشته زحمات و خدمات آنها را قدر و ارزش گذاشتند تا رهنمود و درسی باشد برای سیاستمداران و دیگر کسانی که در رأس امور هستند، بنابراین باید با برداشتن گام‌های حساب شده و هوشیارانه وحدت و انسجام ملی خود را حفظ کنیم و در مقابل عملکرد دولت‌های گذشته هر چند نقاط ضعف و قابل نقدی داشتند به نحو شایسته‌ای زحمات و خدمات شایسته‌شان را تکریم کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مقامات مسئول در دولت فعلی انتظار می‌رود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امورشان قرار دهند و موجبات انسجام و یکپارچگی هر چه بیشتر کشور مسلمان ایران را فراهم آورند.

فاتحی گفت: فتنه سال 88 ضربه خطرناکی بود که با درایت و بینش صحیح رهبر معظم انقلاب و همکاری مردم در حماسه 9 دی به خوبی دفع شد ولی هنوز آثار بد آن پابرجاست.

وی بیان کرد: سران فتنه بدانند با حرف‌ها و جملات غیر واقعی و گاه سکوت معنادارشان و با مخدوش کردن فضای کشور زمینه سوء‌استفاده دشمنان کشور از این موضوع را فراهم می‌آورند که در این صورت ملت نیز از نظام اسلامی خواهند خواست آنها را به جزای واقعی اعمالشان برسانند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: از سران فتنه انتظار می‌رود با اظهار ندامت و پوزش‌خواهی این فرصت را به خودشان بدهند تا همانگونه که نظام اسلامی تا به حال با رأفت اسلامی با آنها برخورد کرده است از این پس نیز عمل کند.

وی با تبریک موفقیت در مذاکرات ژنو اضافه کرد: اینکه مذاکرات ژنو موفقیت‌هایی برای کشورمان داشته جای تردید نیست، ولی این پیروزی موفقیت‌ها کافی نیست و باید به پیروزی نهایی بیندیشیم.

فاتحی ادامه داد: سیاست صهیونیسم از دیرباز از همان بدو تأسیس دولت شوم صهیونیستی بر پنهان‌کاری بوده تا طرف مقابل را به اشتباه اندازند.

وی بیان داشت: پیروزی ایران ظاهراً به مذاق طرف مقابل به ویژه صهیونیست‌ها خوش نیامده است که از همان دقایق اولیه پیروزی ایران در ژنو به دنبال آن هستند تا مذاکرات نهایی را به شکست بکشانند اینها سیاست دست پیش بگیر تا پس نیفتی با ابراز ناراحتی از این وضعیت می‌خواهند نشان دهند ایران در مذاکرات، بیش از آنچه که شایستگی دارد به دست آورده است و به این شیوه به دنبال آن هستند تا مذاکرات نهایی را با شکست برای ایران به انجام برسانند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: آنچه مهم است ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم،  انتظار می‌رود سیاست‌مردان کشورمان از همین حالا مقدماتی فراهم آورند تا ضمن دفاع از حقوقمان و محترم شمردن این حقوق از سوی 1+5 و دیگر جهانیان از زیاده‌خواهی‌ها و جنگ‌های روانی و دیگر حواشی مرتبط با این موضوع دوری جسته و ان‌شالله با یاری حق تعالی و توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) توفیق نهایی را که به نفع ملت ایران و مورد تأیید مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای باشد به دست آورند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول