اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف همدان خبر داد

اجرای طرح پوشش اسلامی در پاساژهای همدان

رئیس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح پوشش اسلامی در پاساژ مهستان و گلستان خبر داد و گفت: هدف بعدی اجرای طرح، در پاساژهای آرین و سعیدیه طی روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه این هفته خواهد بود.

اجرای طرح پوشش اسلامی در پاساژهای همدان

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا فرسائی‌وحید پیش از ظهر امروز در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان اظهار کرد: هدف از این نشست رسیدگی به مشکلات امور صنفی و رفع معضلات بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پوشش اسلامی در اصناف افزود: با شروع اجرای طرح ساماندهی امور اصناف در واحدهای صنفی طی سه ماه اخیر، نگاه به پوشش اسلامی بانوان در اولویت بوده است.

رئیس اتاق اصناف همدان خاطرنشان کرد: پوشش اسلامی با جلب رضایت از سوی واحدهای صنفی اجرا خواهد شد و اجبار در این امر صورت نخواهد گرفت.

وی از اجرای طرح پوشش اسلامی در پاساژ مهستان و گلستان خبر داد و افزود: هدف بعدی اجرای طرح، در پاساژهای آرین و سعیدیه طی روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه این هفته خواهد بود.

فرسایی‌وحید تصریح کرد: زندگی در نظام جمهوری اسلامی و پیرو قانون‌‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ساماندهی امور صنفی را اجرایی خواهد کرد.

وی امور بازرسی از واحدهای صنفی را وظیفه اتاق اصناف دانست و افزود: با محول شدن امور بازرسی به اتاق اصناف طی هشت ماه اخیر، بازرسی از خرده‌‌فروشی‌ها و کلی‌فروشی‌ها به عهده بازرسان اتاق اصناف است.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اهمیت کار کارشناسی اتحادیه اصناف ابراز کرد: همه کالاها، نامه‌ها و فرم‌ها از سوی اتحادیه، کارشناسی می‌شود  زیرا بدون کار کارشناسی با عدم قبول تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.

فرسایی‌وحید با اشاره به عدم رعایت شئون اسلامی در ساخت مانکن‌ها گفت: تعریف در مانکن‌ها معنای به خصوصی دارد و عدم توزیع از سوی پایتخت می‌تواند راهکار جدی در این امر باشد.

وی امنیت اقتصادی و بیمه شدن واحدهای صنفی را مهم دانست و افزود: با بررسی در امر بیمه مشکل اقتصادی از سوی دولت و کارفرما بوده است و تشکیل جلسات با متصدی واحدهای صنفی، مسئولان اداره کار و تأمین اجتماعی می‌تواند منجر به ارائه راهکارهای منطقی شود.

رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید به انسجام و اعتماد اتاق اصناف و واحدهای صنفی نسبت به یکدیگر بیان داشت: رسیدگی به بطن مشکلات واحدهای صنفی وظیفه اتاق اصناف است و تعامل در کسب و کار رونق فراوانی را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/89026/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول