اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

به مناسبت بیست‌وششمین سالروز انتفاضه اول

حماس: شعله‌های انتفاضه خاموش نشده است/ به مقاومت ادامه می‌دهیم

جنبش حماس در بیست و ششمین سالروز انتفاضه اول فلسطین تاکید کرد شعله‌های انتفاضه هنوز خاموش نشده است و ما تا زمان آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین به مقاومت ادامه می‌دهیم.

حماس: شعله‌های انتفاضه خاموش نشده است/ به مقاومت ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تنها موجب تقویت عزم و اراده ملت فلسطین به منظور پایبندی به گزینه مقاومت به عنوان گزینه ای استراتژیک و سازنده جهت تحقق اهداف و خواسته های خود اعم از آزادی و تحقق حق بازگشت خواهد شد.

جنبش حماس دشمن صهیونیستی را از ادامه جنایت هایش علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین اعم از قتل و کشتار و کوچاندن و یهودی سازی برحذر داشت و تاکید کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر این جنایت ها ساکت نخواهد نشست بلکه به دفاع از سرزمین، مقدسات و اصول و حقوق ملی خود بر می خیزد و به وجب وجب خاک مقدس فلسطین پایبند خواهد ماند و هیچ توافقی را که منجر به پایمال شدن حقوق و اصول ملی فلسطین و هدر رفتن خون شهدا و جانفشانی های اسرا شود، نخواهد پذیرفت.

این جنبش همچنین بر پایبندی خود به تحقق آشتی ملی بر اساس برنامه های مبارزاتی واحد بین تمامی گروه های فلسطینی به منظور مقابله با طرح ها و جنایت های دشمن صهیونیستی و تلاش برای آزادی سازی سرزمین مقدس فلسطین از لوث اشغالگری این رژیم غاصب و تشکیل دولت مستقل فلسطین تاکید کرد.

جنبش حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست هرچه زودتر از مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی خارج شده و به همکاری امنیتی با این رژیم که به منافع ملت و مقاومت فلسطین ضربه خواهد زد، پایان دهد. حماس از تمامی ملت فلسطین نیز دعوت کرد به اصول و حقوق ملی خود پایبند بوده و به مقابله با طرح های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی ادامه دهند، زیرا به یاری خداوند پیروزی و آزادسازی سرزمین فلسطین با صبر و بردباری و پایبندی به مقاومت نزدیک است.

جنبش حماس همچنین اشاره کرد که در هشتم دسامبر سال 1987 ملت فلسطین در باریکه غزه علیه دشمن غاصب صهیونیستی قیام کرد و انتفاضه اول فلسطین را شعله ور کرد تا اینکه تمامی سرزمین‌های فلسطینی را دربر گرفت و بدین گونه ایمان خود به مساله عادلانه فلسطین و پایبندی به دفاع از سرزمین و حقوق و اصول ملی خود را به اثبات رساند و ثابت کرد که هرگز در برابر اشغالگران و متجاوزان کوتاه نخواهد آمد و جنایت های صهیونیست ها نیز موجب عقب نشینی فلسطینیا از حقوق مشروع خود نمی شود.

حماس در ادامه تاکید کرد که شعله های انتفاضه فلسطین همچنان در درون نسل های فلسطینی روشن است که مقاومت آن را تقویت کرده و خون شهدا و جانفشانی های اسرا و ملت فلسطین آن را آبیاری می کند تا اینکه بتوانند سرزمین خود را بازپس گرفته و مقدسات خود را از اشغالگری دشمن رها ساخته و اسرای قهرمان را از زندان های این رژیم آزاد نمایند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول