اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیر:

شهدا با ولایت‌پذیری محض به دنبال لقاالله بودند

امام جمعه دیر گفت: شهدا با ولایت‌پذیری محض به دنبال لقاءالله بودند و ذره‌ای به هدف خود شک نداشتند.

شهدا با ولایت‌پذیری محض به دنبال لقاالله بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز دیر اظهار داشت: شهیدان با توکل بر خدا و تمسک به سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی پا در عرصه مبارزه با دشمن بعثی گذاشته و در این راه ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نکردند.

حسینی افزود: امروز وظیفه ما پاسداری از نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی در بخشی از سخنان خود ابراز داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید به هر نحو ممکن ادای دین کنیم و برگزاری یادواره‌ها و معرفی شهدا و بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان به نسل جوان و نوجوان یکی از این راه‌هاست.

امام جمعه دیر اطاعت‌پذیری، تقوا، ایمان به هدف و خداجویی را از دیگر خصوصیات شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا با ولایت‌پذیری محض به دنبال لقاءالله بودند و ذره‌ای به هدف خود شک نداشتند.

عبدالرسول صالحی مدیر آموزش و پرورش دیر نیز در حاشیه این مراسم گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و مطابق سهمیه تعیین شده یادواره 25 شهید دانش آموز شهرستان در 25 مدرسه و با هدف معرفی شهدا به دانش آموزان برگزار می‌شود.

صالحی همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از راه‌های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه دانست.

حسین جعفری دبیر یادواره شهید دانش آموز طالب ابراهیمی گفت: امروز سربلندی، پیشرفت، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و شهدای دانش آموز نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته‌اند.

بیان خاطره توسط همرزم شهید،کلیپ، قرائت وصیت نامه شهید، مداحی و تقدیر از خانواده معظم شهید طالب ابراهیمی از برنامه‌های این یادواره بود.

نخستین  یادواره 25 شهید دانش آموز شهرستان دیر با محوریت شهید طالب ابراهیمی در دبیرستان جوادالائمه و دکتر شریعتی بردستان و با حضور مسئولین ادارات و نهادها ، خانواده معظم شهدا،اولیاء و دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول