اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت 28 مرکز مشاوره بهزیستی آذربایجان غربی

معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 28 مرکز مشاوره تلفنی و حضوری اعم از دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در سطح آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 28 مرکز مشاوره بهزیستی آذربایجان غربی

پروین محمدپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارتقای سطح علمی مشاوران مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی از جمله اولویت‌های معاونت امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح علمی مشاوران مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی، کارگاه‌های آموزشی با حضور مشاوران و کارشناسان این مراکز برگزار می‌‌‌‌شود.

محمدپوری یادآور شد: در کارگاه آموزشی دو روزه استانی دفتر مشاوره در ارومیه 38 نفر از مشاوران مراکز مشاوره تلفنی و حضوری دولتی و غیر دولتی ضمن آشنایی با آخرین راهکارها و متدهای مشاوره، اطلاعات و عملکرد خود را نیز مورد بازبینی قرار دادند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی تعداد مراکز مشاوره تلفنی و حضوری اعم از دولتی و غیر دولتی را 28 مرکز عنوان کرد و ابراز داشت: این مراکز تحت نظارت بهزیستی در سطح آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند.

محمدپوری ادامه داد: به منظور ارتقای سطح علمی مشاوران و نیز کیفیت مشاوره برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از راهکارهای موثر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با گسترش فرهنگ بهره‌گیری از توان مشاوران در حل مسائل اجتماعی و خانوادگی و نیز تحصیلی بستر برای ایجاد زندگی توام با آرامش و نشاط در جامعه فراهم می‌شود.

محمدپوری در بخش دیگری از سخنان خود به بخش هنری و ورزشی اشاره و عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های ورزشی تکواندو، برگزاری کلاس‌های نقاشی روی بوم، برگزاری نقاشی خیابانی توسط خانواده‌ها با موضوع اعتیاد، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری کلاس‌های هنری نقاشی از برنامه‌های انجام گرفته در بخش امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/61005/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول