اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

طرد شدن شبانه مدیران ارشد زرنگی نیست / اژدری مدیر لایقی است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس ضمن تاکید بر لزوم حفظ حرمت مدیران در جابه‌جایی‌ها، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در جابه‌جایی مدیران تدبیر کند.

طرد شدن شبانه مدیران ارشد زرنگی نیست / اژدری مدیر لایقی است

محسن صرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین اژدری در دوران مدیریت خود در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان زحمات بسیاری کشید و بدون تنش و حاشیه این استان را که بقاع متبرکه زیادی دارد به خوبی مدیریت کرد.

وی ادامه داد: بهترین مصداق برای عملکرد آقای اژدری مصلای اصفهان است که راه‌اندازی آن کار بسیار بزرگی بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در جابه‌جایی مدیران با تامل و تدبیر بیشتری عمل کند و زمینه را به گونه‌ای ایجاد کند که در صورت لزوم به تغییر، مدیر قبلی عزتمند برود و مدیر جدید قدرتمند بیاید.

وی افزود: دولت یازدهم نیروهایش را با اهداف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی چینش می‌کند و این هم جزو اختیارات وزرا و دولت است اما نحوه تغییرها نباید همراه با ترفندهای خاص از نوع خود زرنگ پنداری باشد.

صرامی عنوان کرد: بعضاً دیده می‌شود مدیران ارشد استان با عملیات‌های شبانه و عدم حفظ حرمت‌ها، عزل می‌شوند که این شیوه به شدت مطرود و مورد نگرانی نمایندگان است.

وی گفت: وزرا و مدیران دولت یازدهم می‌توانند مدیران استانی را به تهران فرا بخوانند و خیلی محترمانه ضمن تقدیر از زحمات آن‌ها به آن‌ها بگویند فصل مدیریتشان به پایان رسیده است تا هم حرمت افراد نگه‌داشته شود و هم این‌که دلگرمی مدیران جدید فراهم شده باشد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان نماینده مجلس به هیچ عنوان قصد دخالت در امور عزل و نصب‌های دولت را نداریم اما این عزل و نصب‌ها هم باید با تدبیر و امید صورت پذیرد تا شکل خوشایندتری به خود بگیرد.

به گزارش فارس، اواخر هفته گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید سعید حسینی کوپایی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان منصوب شد اما روز بعد این ابلاغ ملغی شد و حجت‌الاسلام والمسلمین اژدری مدیر پیشین این اداره کل به عنوان مدیرکل به محل کار خود بازگشت.

انتهای پیام/2301/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول