اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش تمایل به مصرف کالاهای داخلی با رعایت استاندارد امکان‌پذیر است

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در تولیدات داخلی به کیفیت کالا توجه داشته باشیم توان رقابت با کالاهای وارداتی به کشور امکان‌پذیر بوده و تمایل به مصرف کالای داخلی با رعایت استاندارد و کیفیت افزایش می‌یابد.

افزایش تمایل به مصرف کالاهای داخلی با رعایت استاندارد امکان‌پذیر است

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 542 نفر ساعت آموزش مسئولان کنترل کیفیت و هزار و 754 نفر ساعت آموزش کارکنان اداره‌کل استاندارد انجام شده است.

 مدیر‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به بازرسی‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: 391 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، 620 مورد بازرسی نازل‌های سوخت، 22 مورد انگ فلزات و تعداد دیگری از بازرسی‌ها را در حوزه کاری خود انجام دادیم.

محمدی به تخلف‌های صورت گرفته در زمینه مصالح ساختمانی اشاره کرد و افزود: 29 واحد تولید مصالح ساختمانی را از ابتدای سال جاری تاکنون به تعزیرات حکومتی در کهگیلویه و گچساران و بویراحمد ارجاع دادیم.

محمدی به اهمیت استاندارد در زندگی افراد پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم امروزه استاندارد را به عنوان حق خود و مطالبه ملی می‌شناسند و باید با بالا بردن استانداردها و خرید محصولات داخلی و با کیفیت؛ بتوانیم صنعت کشور را رونق ببخشیم.

وی تصریح کرد: اگر در تولیدات داخلی به کیفیت کالا توجه داشته باشیم توان رقابت با کالاهای وارداتی به کشور امکان‌پذیر بوده و تمایل به مصرف کالای داخلی با رعایت استاندارد و کیفیت افزایش می‌یابد.

این مسئول با ابراز خرسندی از همکاری عموم مردم، مسئولان و رسانه‌های مختلف استان در راستای همکاری و پیشبرد اهداف استاندارد در جامعه عنوان کرد: تعامل رسانه‌ها با این اداره بسیار رضایت‌بخش بوده و با همکاری مسئولان و رعایت استاندارد در تمامی واحدهای مختلف می‌توان رضایت مردم را جلب کرد.

بازدید و نمونه‌برداری در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد و در دیگر موارد همکاری لازم با واحدهای مختلف نیز امکان‌پذیر است.

محمدی اشاره‌ ای به مصالح ساختمانی در سطح استان کرد و گفت: کمیته کیفیت مصالح ساختمانی به اداره استاندارد واگذار شده و از این‌رو نظارت بر مصالح ساختمانی در ساخت و سازها بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول