اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کردستان صورت گرفت

مراسم معارفه شهردار جدید شهرهای بیجار و پیرتاج برگزار شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه شهرداران شهرهای بیجار و پیرتاج برگزار شد.

مراسم معارفه شهردار جدید شهرهای بیجار و پیرتاج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، شامگاه شنبه مراسم معارفه شهردار جدید شهرهای بیجار و پیرتاج با حضور امام جمعه و نماینده و فرماندار و معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در آمفی‌تئاتر مجتمع امیرنظام گروس برگزار شد.

در این مراسم با حکم استاندار استان کردستان، علی پاشازاده شهردار بیجار و امیر فرخیان شهردار شهر جدید پیرتاج شدند.

در این مراسم رئیس شورای شهر بیجار ضمن تبریک به شهرداران جدید شهرهای بیجار و پیرتاج، گفت: شورای شهر و شهردار جدید از مشاوره و تجربیات شهردار سابق بیجار در راستای خدمات اقدامات ارزنده در مدیریت شهری بهره خواهند برد.

افشین کاظمی با بیان اینکه انتخاب شهردار با اولویت‌های برجسته و مناسب از رسالت‌های خطیر شورای شهر است، گفت: شورای شهر و شهرداری بیجار با تمام توان خود در راستای خدمت‌رسانی و ایجاد درآمدی پایدار برای شهرداری تلاش خواهند کرد و در این راستا از نظرات و کمک‌های مردمی بهره می‌گیرند.

وی در ادامه به بیان عملکرد 3 ماهه شورای شهر بیجار پرداخت و افزود: برگزاری 26 جلسه عادی و فوق‌العاده و تصویب 270 مصوبه در راستای برنامه‌های فرهنگی، تعریف پروژه‌های عمرانی، شرکت در کمیسیون‌های عمران شهری از جمله این اقدامات است.

رئیس شورای شهر بیجار اظهار داشت: امید است با همدلی اعضای شورای شهر و حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولین با اقتدار کامل در راه پیشرفت و آبادانی دیار بیجار گروس گام برداریم.

کاظمی بیان داشت: شهروندان بیجاری در زمینه عمران و آبادانی شایسته بهترین‌ها هستند و تمامی توان خود را برای بهبود هرچه سریع‌تر شرایطی که در شان مردم این دیار است به کار خواهیم گرفت.

وی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و استفاده از تجربیات و توان نخبگان برای پیشبرد اهداف توسعه و آبادانی بیجار، توسعه بخش رفاه شهری، تلاش برای بهینه‌سازی ترافیک شهری، ساماندهی و ارتقای شکل هندسی معابر، ایجاد درآمدهای پایدار را از دیگر برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر بیجار در راه پیشرفت و آبادانی آن عنوان کرد.

رئیس شورای شهر بیجار در پایان حرکت در راستای تعامل و بهره‌برداری از نظرات و انجام کارهای کارشناسی شده توسط شورای شهر را از جمله اولویت‌های کاری منتخبین مردم در شورای شهر بیجار عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول