اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مطالبه‌گری دانشجویی عنوان شد

رمضانی: اجازه نمی‌دهم ساختار علمی دانشگاه یاسوج بازیچه مسائل سیاسی شود

سرپرست دانشگاه یاسوج با بیان این‌که برای پویایی دانشگاه یاسوج از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد، گفت: اجازه نمی‌دهم ساختار علمی دانشگاه یاسوج بازیچه مسائل سیاسی شود.

رمضانی: اجازه نمی‌دهم ساختار علمی دانشگاه یاسوج بازیچه مسائل سیاسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شاپور رمضانی عصر امروز به مناسبت 16 آذر در نشست دانشجویی با عنوان مطالبه‌گری که به همت انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج و با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب‌های 15 خرداد تا 22 بهمن 57 و حضور در عرصه دفاع مقدس، نقش دانشجو بی‌بدیل بوده است.

سرپرست دانشگاه یاسوج ادامه داد: در همه معادلات پیش و پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف مبارزاتی، سیاسی و اقتصادی دانشجویان پیشگام بوده‌اند.

رمضانی شهادت سه دانشجوی شهید روز 16 آذر سال 32 را چراغ راهی برای همه تحرکات دانشجویی دانست و گفت: عدالت‌خواهی آن‌ها بود که امروز ضامن پویایی دانشگاه شده است.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تفکرات دانشجویی را پیش‌نیاز پرسشگری در دانشگاه دانست و گفت: پرسشگری در دانشگاه محقق نمی‌شود مگر در سایه بها دادن به تفکرات دانشجویی که امروز من به عنوان مدیر دانشگاه وظیفه دارم بستر این پویایی را ایجاد کنم.

رمضانی با بیان این‌ که در راه عمل به وظیفه خود و گام نهادن برای رسیدن به یک دانشگاه پویا و جامع از هیچ کاری دریغ نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: در این مسیر سختی‌های بسیاری هست که برخی از آن‌ها به کمبودهایی که از گذشته وجود داشته، بر می‌گردد.

سرپرست دانشگاه یاسوج، علمی شدن دانشگاه را خواست همه از جمله دانشجویان دانست و گفت: به همین خاطر نباید اجازه داد که ساختار علمی دانشگاه یاسوج بازیچه مسائل سیاسی شود.

رمضانی کمک به رفع نقاط ضعف در عرصه علمی دانشگاه یاسوج را وظیفه همه مسئولان استانی به خصوص نمایندگان مجلس دانست و گفت: اگر می‌خواهیم ضعف‌های علمی دانشگاه یاسوج را برطرف و هویت اصلی دانشگاه که در علم خلاصه می‌شود را حفظ کنیم، نیاز به تعامل و هم‌اندیشی میان مجموعه خود دانشگاه داریم هر چند که در این راه ممکن است برچسب‌های سیاسی هم زده شود.

انتهای پیام/2571/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول