اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس صورت گرفت

رسیدگی و بررسی پرونده راکد صنعتگران فارس

در چهارمین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، پرونده‌های راکد حقوقی صنعتگران بررسی و رسیدگی شد.

رسیدگی و بررسی پرونده راکد صنعتگران فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رسیدگی و بررسی 12 پرونده راکد صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

علیرضا جوانمردی نیا افزود: این پرونده‌ها در چهارمین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بررسی و رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: جلسات هیئت حل اختلاف و داوری با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، داور و نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شرک‌های صنعتی ایران و نیز صنعتگران برگزار شد.

جوانمردی نیا اضافه کرد: با بررسی این پرونده‌ها از مجموع 12 پرونده مربوط به صنعتگران به هفت مورد مهلت داده شد، سه پرونده منجر به فسخ قطعی و دو پرونده نیز از دستور کار جلسه خارج شد.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: اولویت اصلی در این جلسات حل مسائل و مشکلات صنعتگران و کمک به راه‌اندازی واحدهای صنعتی است.

وی تصریح کرد: برگزاری این جلسات در ماه‌های آینده طبق برنامه زمان‌بندی شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شرکت‌های صنعتی ایران نیز ادامه می‌یابد تا با رفع موانع مشکلات موجود، سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی به صنعتگران تسریع یابد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول