اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه از برگزاری کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه خبر داد.

کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جواد عادل ظهر امروز در جلسه شورای اداری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ابرکوه اظهار داشت: برنامه مصوب این اداره، برگزاری کنگره سراسری شعر کویر است که اول اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: با استفاده از تجاربی که از برگزاری این کنگره در سالیان پیش وجود دارد، تا 20 روز آینده فراخوان این کنگره در سراسر کشور منتشر می‌شود و فعالیت‌های مرتبط نیز در حال پیگیری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه با اشاره به برخی از برنامه‌های انجام شده این اداره با همکاری هنرمندان شهرستان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها، راه‌اندازی جلسات شب شعر و موسیقی است که در تمام هفته شاهد حضور علاقه‌مندان و هنرمندان شعر و موسیقی در این برنامه هستیم.

وی افزود: این برنامه هیچ زمان تعطیل نشده است و حتی در شب عاشورا نیز به فراخور این ایام، هنرمندان به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

عادل ادامه داد: این برنامه بازتاب‌های گسترده‌ای در کشور داشته است و همچنین در برخی از برنامه‌ها، شاهد حضور هنرمندان دیگر شهرهای کشور نیز هستیم.

وی گفت: تمام تلاش‌های انجام شده برای این برنامه توسط هنرمندان شهرستان انجام می‌شود و این اداره هیچ هزینه‌ای برای انجام این کار فرهنگی پرداخت نمی‌کند و فقط پیشنهاد دهنده آن بوده است.

عادل ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی، بحث تعامل با ادارات شهرستان را به صورت جدی پیگیری کرده‌ایم و با در اختیار قرار دادن امکانات خود به آنان از کمک‌های متقابل آنان بهره‌مند شده‌ایم که تجربه خوبی در این زمینه بوده است و توانسته‌ایم بخشی از مشکلات را از این طریق حل کنیم.

گفتنی است، در این جلسه مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دیگر شهرستان‌ها نیز به بیان برنامه‌های مصوب خود تا پایان سال و روند اجرای آن و مشکلات پیش‌رو در این زمینه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول