اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر والیبال

کاله مازندران میهمان نوین کشاورز تهران است

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال عصر فردا یکشنبه برگزار می‌شود که در آن کاله مازندران در تهران میهمان نوین کشاورز تیم قعر جدولی این دوره از مسابقات است.

کاله مازندران میهمان نوین کشاورز تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام ولایت از ساعت 17:30 دقیقه فردا یکشنبه در شش شهر کشور دنبال می‌شود.

شهرهای بندرعباس،کاشان،زاهدان،کرج،ورامین و تهران در این هفته میزبان رقبای خود هستند.

کاله تنها نماینده مازندران در این مسابقات که چند هفته‌ای است بر روی نوار پیروزی قرار دارد پس از پشت سر گذاشتن دیدارهای سنگین هفته نخست این بار به مصاف تیمی در قعر جدول می‌رود.

شاگردان باتجربه و نام‌آشنای بهروز عطایی این بار باید مقابل شاگردان مسعود آرمات در نوین کشاورز صف‌آرایی کنند که با توجه به والیبالیست‌های جوان و کم‌تجربه تهرانی در نوین کشاورز احتمال می‌رود آملی‌ها در تهران کار زیاد سخت و سنگینی نداشته باشند.

کاله مازندران در هفته ششم این مسابقات نیز در سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم(ص) آمل میزبان سایپای البرز بود که به راحتی در سه ست متوالی این تیم را شکست داد.

نوین کشاورز نیز هفته گذشته را نیز با شکست مقابل صدرنشین لیگ برتر به پایان برد و در سه ست متوالی مغلوب شاگردان بانیولی و والیبالیست‌های سرشناسش شد.

محمد کشفی از پیشکسوتان والیبال کشورمان به عنوان ناظر فدراسیون در این دیدار بوده و بهروز جعفری و مسعود ذوقی از داوران بین‌المللی کشورمان امر قضاوت را برعهده دارند.

کاله مازندران تا قبل این دیدار پس از متین 13 امتیازی با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول این مسابقات جای دارد و نوین کشاورز سه امتیازی نیز تنها با یک پیروزی در رده یازدهم جدول 12 تیمی این مسابقات جاخوش کرده است.

انتهای پیام/86012/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول