اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 تا 21 آذرماه دایر است

برگزاری نمایشگاه نقاشی در مجتمع شهیدآوینی همدان

نمایشگاه آثار نقاشی مهناز فتحی از 16 تا 21 آذرماه در سالن نمایشگاه هنرهای تجسمی استاد محمود زنگنه مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی برپاست .

برگزاری نمایشگاه نقاشی در مجتمع شهیدآوینی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نمایشگاه آثار نقاشی مهناز فتحی از 16 تا 21 آذرماه سال جاری در سالن نمایشگاه هنرهای تجسمی استاد محمود زنگنه مجتمع فرهنگی سینمائی شهیدآوینی برپاست.

در این نمایشگاه که اولین تجربه برگزاری نمایشگاه انفرادی این هنرمند جوان همدانی است بیش از 20 اثر نقاشی ایشان در قالب کارهائی مدرن و انتظاعی برای بازدید علاقمندان در این ایام صبح‌ها از ساعت 10 الی 12 و عصرها نیز از ساعت 15 تا 19  دایر شده است. 

مهناز فتحی که فارغ‌التحصیل حسابداری بوده و بیش از چهار سال است که در زمینه نقاشی فعالیت دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به هدف از برپائی اولین نمایشگاه انفردی خود اظهار داشت: به نظرم در مرحله اول بهتر است که همدان و علاقمندان به هنر در این شهر هنرمندان بومی خود را بشناسند بنابراین هدف بنده معرفی بیشتر آثار خود برای عموم و در معرض نمایش گذاشتن تعداد زیادی از  کارهائی بود که در این سال‌ها با استفاده از  تکنیک رنگ روغن و برخی نیز با ترکیب مواد مهیا شده است.

این هنرمند 24 ساله که سابقه فعالیت در سایر رشته‌های هنری از قبیل فیلم سازی ، تئاتر و... را دارد افزود: تاکنون در بیش از دو نمایشگاه گروهی و همچنین پنج ورک‌شاپ با موضوعات و مناسبت‌های مختلف حضور داشته‌ام که جا دارد از حمایت‌های مسئولان مربوطه بخصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان که واقعاَ به هنر و هنرمندان شهر بها داده و برای آنها زحمت فراوان می‌کشند تشکر ویژه داشته باشم .

نفر دوم جشنواره کشوری هنرهای تجسمی دانشگاه آزاد گفت: خوشبختانه با اطلاعاتی که در مورد وضعیت هنر و به خصوص نقاشی همدان دارم همچنین اساتید برجسته‌ای که در این حوزه فعالیت دارند آینده بسیار خوبی را برای هنرمندان همدان پیش‌بینی می‌کنم.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول