اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی نمایشگاهی از آثار «ئاگرین لطف‌الله‌زاده»

مظلومیت کودکان شیمیایی حلبچه در قالب نقاشی به نمایش درآمد

نمایشگاه انفرادی نقاشی «ئاگرین لطف‌الله‌زاده» با موضوع کودکان شیمیایی حلبچه در گالری سوره پردیس سینما بهمن سنندج برپا شد.

مظلومیت کودکان شیمیایی حلبچه در قالب نقاشی به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این نمایشگاه که شامگاه دوشنبه افتتاح شد، با حمایت حوزه هنری استان کردستان و با موضوع کودکان حلبچه از چهارم تا دهم آذرماه جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه 11 اثر نقاشی آثار هنرمند نقاش سنندجی ئاگرین لطف‌الله‌زاده در ابعاد 40/1×1 و 30×20 با موضوع کودکان شیمیایی حلبچه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

خه‌بات نودینیان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته توسط واحد تجسمی حوزه هنری استان کردستان از هنرمندان تجسمی استان، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از 25 نمایشگاه با حمایت حوزه هنری استان کردستان از آثار هنرمندان این استان در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شده است و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و درخواست‌های موجود به بیش از 40 مورد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برگزاری اولین نمایشگاه سالانه نقاشی کردستان، نمایشگاه نقاشان مکتب‌ندیده و پیشکسوت استان، نمایشگاه سراسری کاریکاتور، نمایشگاه سالانه خوشنویسی استان و همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه سالانه گرافیک کردستان در بهمن ماه 92، برگزاری نمایشگاه اساتید برجسته خوشنویسی کشور در دی ماه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اجرای واحد تجسمی حوزه هنری است.

نودینان با اشاره به ظرفیت بالای هنرهای تجسمی در استان گفت: خانم لطف‌الله‌زاده کارشناس ارشد رشته نقاشی دانشگاه سوره است که تاکنون نمایشگاه‌های متعددی را در ایران و عراق برگزار کرده که از جمله می‌توان به نمایشگاه انفرادی اینستالیشن در حلبچه عراق در 1390، نمایشگاه انفرادی اینستالیشن خاورمیانه در گالری ایده زنجان در 1391، نمایشگاه گروهی با عنوان «خارج از زمان» طراحان آزاد در تهران و نمایشگاه گروهی «خارج از زمان» در موزه هنرهای معاصر اهواز اشاره نمود.

وی در پایان با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه، یادآور شد: این نمایشگاه در ایام ذکر شده در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 هر روز آماده بازدید است.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول