اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان صورت گرفت

تقدیر از عکاسان شرکت‌کننده در مسابقه عکس رضوی جاده‌ ولایت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از عکاسان کودک و نوجوان شادگانی، اروندی و منیوحی شرکت‌کننده در نخستین مسابقه‌ عکاسی رضوی جاده ولایت تقدیر کرد.

تقدیر از عکاسان شرکت‌کننده در مسابقه عکس رضوی جاده‌ ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از عکاسان کودک و نوجوان شادگانی، اروندی و منیوحی شرکت کننده در نخستین مسابقه‌ عکاسی رضوی جاده ولایت تقدیر کرد.

در این مراسم که در 2 شهر شادگان و منیوحی به صورت جداگانه و با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از کودکان و نوجوانان شادگانی، اروندی و منیوحی که در اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی جاده ولایت شرکت کردند با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدردانی شد.

در این دو مراسم به ترتیب از 20 کودک و نوجوان شادگانی، 13 کودک و نوجوانان منیوحی و چهار کودک و نوجوان اروندکناری تقدیر شد.

مرحله‌ نخست اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ ولایت» با حضور بیش از 210 عکاس، کودک و نوجوان، در شلمچه برگزار شد.

در این مسابقه 54 عکاس در گروه سنی هفت تا 9 سال با 561 عکس، 101 عکاس در گروه سنی 10 تا 12 سال با 2 هزار و 42 عکس و 52 عکاس در گروه سنی 13 تا 16 سال با یک هزار و 664 عکس شرکت کردند.

براساس این گزارش چندی پیش نیز با حضور مسئولین کانون استان خوزستان از کودکان و نوجوانان دو شهر آبادان و خرمشهر که در اولین مسابقه‌ رضوی عکاسی جاده ولایت شرکت کرده بودند تقدیر شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان قصد دارد در آخرین برنامه تقدیر از 50 عکاس کودک و نوجوان شهرستان دزفول که همزمان با برگزاری ورود کاروان نمادین امام رضا(ع) به این شهرستان با ثبت تعداد 724 عکس، ضمن حضور در این مراسم، ارادت خود را به امام هشتم شیعیان ابراز کردند در روزهای آینده تقدیر کند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول