اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی اصفهان:

یکسال جلوتر از سایر کاندیداهای هیئت کشتی هستم

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در یکسال گذشته سرپرستی هیئت را بر عهده داشتم، از سایر کاندیداهای ریاست هیئت یکسال جلوتر هستم.

یکسال جلوتر از سایر کاندیداهای هیئت کشتی هستم

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در مجمع انتخاباتی برنامه‌هایم را ارائه می‌کنم و اعضای مجمع هستند که در مورد رئیس آینده هیئت کشتی تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی در مورد مطرح شدن بحث مدرکش که منجر به لغو مجمع قبلی شد، تصریح کرد: مدرک من مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته است و در حال حاضر نیز مشغول ادامه تحصیل در دانشگاه هستم، متاسفانه برخی افراد به دنبال تخریب دیگران هستند.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان در مورد حضور تیم منتخب کشتی اصفهان در تورنمنت هنری دوگلان فرانسه تاکید کرد: بازیکنان بومی اصفهان نیاز به حضور در یک میدان بین‌المللی داشتند تا انگیزه خود را برای فعالیت در این رشته از دست ندهند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها سطح بالایی داشت و چندین قهرمان مطرح اروپایی به همراه تیم‌هایشان در این مسابقات حضور داشتند.

میرواحدی افزود: خوشبختانه کشتی‌گیران اصفهانی توانستند نتایج خوبی به دست بیاورند و عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

پیشکسوت کشتی اصفهان در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه حضور تیم کشتی اصفهان در تورنمنت فرانسه یک حرکت تبلیغاتی بوده است، تاکید کرد: من برای خودم این کار را نکردم، بلکه تمام هدفم تزریق انگیزه به کشتی‌گیران بومی بود، برخی باورشان هم نمی‌شد که تیم کشتی اصفهان چنین فرصتی را به دست بیاورد اما با پیگیری‌های انجام شده توانستیم مجوز حضور این تیم را از فدراسیون کشتی بگیریم و زمینه حضور این تیم را فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: پیش از این فعالیت در هیئت کشتی اصفهان باری به هر جهت بود و انگیز‌ه‌ای در بین کشتی‌گیران بزرگسال وجود نداشت اما اعزام به چنین تورنمنت‌هایی می‌تواند با ایجاد انگیزه در بین کشتی‌گیران، موجبات پیشرفت و ارتقای کشتی اصفهان را فراهم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خاک کشتی اصفهان حاصل‌خیز است اما برای بارور شدن نیاز به برنامه‌ریزی مدون و پیگیری‌های زیادی دارد.

انتهای پیام/63006/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول