اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تفاهم‌نامه‌ای دو جانبه

خبرنگاران کردستانی از تسهیلات ویژه بیمه‌ای برخوردار شدند

با انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه سرای روزنامه‌نگاران کردستان با نمایندگی بیمه سامان همه خبرنگاران این استان از تسهیلات ویژه بیمه‌ای برخوردار شدند.

خبرنگاران کردستانی از تسهیلات ویژه بیمه‌ای برخوردار شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز تفاهم‌نامه دوجانبه‌ای بین سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان و نمایندگی بیمه سامان در این استان منعقد شد.

خبات ساعدی مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان در این نشست اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه از این تاریخ به بعد خبرنگاران استان می‌توانند به صورت ویژه از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

وی افزود: بر این اساس بیمه سامان تسهیلات ویژه‌ای را در خصوص پوشش بیمه مسئولیت، بیمه عمر و حوادث گروهی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بازنشستگی، انواع بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو به همه اعضای سرای روزنامه‌نگاران و خانواده‌های آنان ارائه خواهد کرد.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان تصریح کرد: صدور دفترچه بیمه درمان، ارائه پکیج کامل بیمه درمان تکمیلی با مزایای بسیار ویژه از جمله پرداخت هزینه‌های دندان‌پزشکی، عینک، حق ویزیت، دارو، آزمایشگاه، عمل‌های جراحی و هزینه‌های بیمارستانی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه‌گر است که نسبت به سایر شرکت‌های مشابه دارای تخفیفات ویژه‌ای است.

ساعدی افزود: ارائه بیمه عمر و تشکیل سرمایه با پرداخت مستمری پس از 10 سال پس از مدت بیمه‌نامه و پرداخت 3 نوبت وام از طرف شرکت بیمه‌گر به همراه ارائه پوشش‌های فوت و ازکارافتادگی از دیگر خدمات تعهد شده در این تفاهم‌نامه است.

وی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه 5 ساله بوده و همه اعضای خبرنگاران استان می‌توانند با مراجعه به دفتر کد 3675 نمایندگی مجری این قرارداد واقع در چهارراه مادر سنندج از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/79006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول