اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان خبر داد

اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان از اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان خبر داد.

اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان

عبدالرسول استادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برازجان دارای قابلیت و پتانسیل بالای فرهنگی و اجتماعی بوده و توجه به این ظرفیت‌ها امری لازم است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر و جذب جوانان به سمت این برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی بیشتر و موثرتر به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 55 ویژه‌برنامه باکیفیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهر برازجان اجرایی می‌شود.

استادزاده تصریح کرد: مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی امری بسیار مهم است و موجب کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها می‌شود و امسال در محلات مختلف این برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری مسابقات فرهنگی دینی، حمایت از هیئت‌های مذهبی و همچنین حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون شهردار برازجان گفت: شورای اسلامی و شهرداری برازجان توجه خاصی به مباحث فرهنگی و اجتماعی دارند و این نگاه موجبات پیشرفت شهر را فراهم می‌کند.

استادزاده با اشاره به انتخاب استاندار بومی بوشهر افزود: دکتر سالاری فردی متخصص و جوان و توانمند است و می‌تواند استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد و همه باید در این راستا کمک کنیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول