اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تدابیر شدید امنیتی در قاهره در آستانه تظاهرات حامیان اخوان‌المسلمین

در آستانه تظاهرات حامیان اخوان‌المسلمین بعد از نماز جمعه در اعتراض به زندانی شدن دختران حامی اخوان، نیروهای ارتش و پلیس مصر تدابیر شدید امنیتی در میادین اصلی قاهره اتخاذ کرده‌اند.

تدابیر شدید امنیتی در قاهره در آستانه تظاهرات حامیان اخوان‌المسلمین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، نیروهای ارتش و پلیس مصر در آستانه تظاهرات اخوان المسلمین تدابیر شدید امنیتی در قاهره اتخاذ کرده‌‌اند.

در پی فراخوان حامیان اخوان برای تظاهرات بعد از نماز جمعه در اعتراض به حکم 11 سال حبس برای دختران حامی اخوان المسلمین که تعدادی از آنها هنوز به سن قانونی نرسیده‌‌اند و میانگین سنی اغلب آنها 21 سال است، نیروهای امنیتی ارتش و پلیس در میدان رابعه العدویه، خیابان طیران، تونل عروبه، اطراف باشگاه هلیوپولیس، میدان جمهوریه، مسجد عمر بن عبدالعزیز، خیابان المیر غنی و اطراف کاخ اتحادیه مستقر شده‌‌اند.

خودروهای زرهی و سیم‌خاردار‌های ارتش اغلب مسیر‌های مهم قاهره را مسدود کرده‌اند.

دانشجویان حامی اخوان هفته گذشته نیز در دانشگاه قاهره تجمع کرده‌ بودند و برای اولین بار بعد از برکناری مرسی وارد میدان التحریر شده بودند که با مقابله ارتش و نیروهای پلیس روبرو شدند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول